Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
Golden Girls
100% matchning

Golden Girls

Golden Girls är en charmig, personlig och fartfylld dansant tjejtrio i stämsång.
Golden Girls framför showen ”En musikalisk resa i tiden”. Deras Dinnershow-koncept har länge varit populärt me...
Läs mer

4,8 (12 reccensioner)
19995 kr - 31990 kr
LED Light Show
100% matchning

LED Light Show

Överraska dina gäster med en LED Light Show som får dina gäster att hurra
Boka en LED Light Show som garanterat får publiken att jubla och skapa en fantastisk atmosfär. Genom att ”rita” bild...
Läs mer

5 (3 reccensioner)
14000 kr - 22400 kr
Oriental Princess
100% matchning

Oriental Princess

Oriental Princess har flera års erfarenhet som internationell artist inom orientalisk dans.
Om ni letar efter professionell underhållning till ett event eller en kunnig instruktör inom orien...
Läs mer

4,9 (3 reccensioner)
4095 kr - 6550 kr
Glamour Party Group
100% matchning

Glamour Party Group

GPG tar med dig på en fartfylld färgsprakande show med glitter och glamour under ditt event.
Glamour Party Group tar med dig på en fartfylld musikresa under ditt speciella event!  Det utlova...
Läs mer

5 (6 reccensioner)
27310 kr - 43695 kr
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

Boka en dansshow

Vill du boka en dansshow? hos Evenses kan du hitta fantastiska dansshower. Våra dansare är perfekta för akrobatiska shower, dansduor, eldshower och mycket mer! Ni kommer garanterat att bli imponerad av dessa vackra och unika uppträdanden. Varje show varar runt tio minuter, dansarna uppträder i spektakulära dansshower i respektive specialitet.
Du kan till exempel hyra dansare som erbjuder luftakrobatik med hjälp av rep eller textilmaterial som de klättrar på. Dansarna kan uppträda till olika typer av musik. Du kan till exempel låta en akrobat dansa till jazz eller klassisk musik. Kläderna och dekorationen kan också anpassas till dina önskemål. Det är bara att be om det så hittar vi den perfekta dansshowen som passar er bäst. Du kan boka de bästa aerobiska akterna hos Evenses!

Boka hyr Dansshow till din fest, evenemang julfest.jpeg

Eldshow

Att boka en eldshow är ett kreativt sätt att ge dina gäster en unik upplevelse. En eldshow går att erbjuda till olika event som företagsfester, mässor, evenemang, bröllop eller festival. När du hyr en eldshow så kommer du att bjudas på något riktigt spektakulärt. Eldshowen är originell, mystisk och spännande. Våra eldshower tar runt 10 minuter. Dessa fantastiska shower kan också kombineras med andra typer av shower, som till exempel eldslukare. Bokar du din eldshow hos Evenses får du olika fördelar: Evenses erbjuder ett komplett pris, vilket betyder att alla kostnader är inkluderade i priset. Detta kommer spara dig mycket tid, så att du kan ta det lugnt och njuta av din fantastiska show!

Boka hyr Dansshow till din fest, evenemang julfest 1.jpeg

LED show

Boka en LED Light Show som garanterat får publiken att jubla och skapa en fantastisk atmosfär. Genom att ”rita” bilder, mönster eller logos i luften som synkar till grym musik skapar detta en upplevelse du och dina gäster sent kommer att glömma. Genom rörelse i en unik scen upplevelse är detta något helt nytt som ger en unik och häftig föreställning – eller får dem att titta extra mycket på er logotyp. Vilket är perfekt under en lanseringsfest.

LED Light Show bygger på ny och unik teknologi i världsklass för att kunna skapa mönster, grafik, text, bilder och logos i luften – över 160 eller 320 LED-lampor per poi – där varje lampa motsvarar en pixel och ser till att bilderna blir ljusstarka och skarpa.

Vi använder inte bara poi i vår LED-föreställning; med motsvarande högteknologiska solfjädrar, stavar, levisticks och vingar ser vi till att framträdanden blir dynamiska och levande, oavsett längd och intensitet.

LED Light Show erbjuds med 1- 6 artister, som en eller flera korta överraskningar under kvällen, eller som scenföreställning på upp till 10 minuter.

Boka hyr LED dans show.jpeg

Magdansös

Boka en magdansare för ditt evenemang, festival, firmafest, fest eller bröllop? Magdansare ger ofta en magisk atmosfär. Magdans utförs på olika sätt i olika länder. I väst används magdansare ofta i videoklipp, filmer och tv. Magdansöserna hos Evenses erbjuder olika shower, allt från 10 minuter med olika magdansstilar, till längre shower under exempelvis ett bröllop. Magdansare kan också användas för att välkomna dina gäster till ditt evenemang, bröllop, personalfest eller fest. Det finns även mölighet att boka en workshop där magdansösen kan lära dig och dina gäster hur man dansar magdans.

Boka hyr magdansös show till fest, företagsevenemang 1.jpeg

Hyr en dansshow till ditt evenemang, din fest eller din födelsedag

Funderar du på något angående hur man bokar en dansshow? Tveka inte att be om ett gratis offertförslag. Du kan nå oss dygnet runt via telefon eller mejl. Evenses har bokat ofantligt många dansshower och vi hjälper dig gärna med alla frågor om att hyra en dansshow!

Evenses kan även hjälpa er med att boka följande:



Varför ska man boka en dansshow?
  • Underhållning - En dansshow kan vara en rolig och engagerande form av underhållning under ditt evenemang. Den kan inspirera, engagera och underhålla en publik.
  • Konst - Dans är en vacker konstform som kan uttrycka olika känslor och stimulera sinnena. Genom att boka en dansshow kan du exponera din publik för denna konstform och låta dem njuta av dansens skönhet.
  • Atmosfär - En dansshow kan vara ett utmärkt sätt att förbättra stämningen på ditt evenemang. Oavsett om det är en företagsfest, ett bröllop eller någon annan typ av evenemang så kan en dansshow skapa en unik och spännande atmosfär.
Hur bidrar en show till ditt evenemang?

En show kan vara ett utmärkt inslag på ditt evenemang, eftersom det ger underhållning som kommer att engagera och fängsla dina gäster. Beroende på vilken typ av show du bokar kan den också ge ditt evenemang en viss stämning eller ett visst tema.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via