Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

Akrobatik

Boka akrobatik för ditt tillfälle!

Boka akrobatik för din företagsfest, mottagning eller festival?
Evenses arbetar med många olika akrobater. Akrobater gör alltid en spektakulär show eftersom det funkar på alla marknader. Att skapa en perfekt koordinerad akrobatikshow kräver mycket tid, samarbete och balans. Våra akrobater kommer säkert att ge fantastiska uppträdanden! Läs mer om möjligheterna att anlita akrobater via Evenses nedan.

Vilka är elementen i akrobatik?

Med akrobatik avses stuntföreställningar med anknytning till kroppens rörelseförmåga. Den viktigaste aspekten av disciplinen är integrationen av balans, koordination och smidighet. Olika element smälter samman med varandra, t.ex. dans, muskelstyrka, lyft, musik och flytande rörelser. Kombinationen av dessa element skapar en sensationell naturkonst.
Akrobatik är också en kombination av många element från dans, kampsport och motorsport.

Vad är viktigt för en bra akrobatik show?

En Akrobat utför oöverträffade prestationer i form av kast, hopp, fångst, klättring och balansering. Vi söker alltid efter sätt att samarbeta så bra som möjligt.
boka akrobat show .jpg
Boka spektakulär akrobatik show för din företagsfest, festival eller evenemang!

Har du en företagsfest , ett bröllop eller en festival där du vill erbjuda något speciellt till dina gäster? Då är akrobatik mycket lämpligt. Du kan använda dem för att öppna ditt evenemang, men också som en del av ditt program eller som kvällens stora final. Även om luftkonsterna har krav på en plats kan vi erbjuda en lämplig akrobatik underhållning för varje tillfälle och plats. Evenses personal och våra artister funderar gärna tillsammans med dig så att du får en lämplig akrobatshow för ditt evenemang och är säker på en fantastisk föreställning. Du kan nå oss dygnet runt via telefon eller e-post för att ställa frågor eller begära ett kostnadsfritt förslag för att boka akrobat.

Med evenses kan du:

  • Boka akrobat

  • Boka band

  • Boka DJs

  • Boka fotografer
    Kvalitet är mycket viktigt för Evenses, så vi samarbetar bara med professionella konstnärer.

akrobatik konst show kvalitet.jpg



Vad ska man tänka på innan man bokar en akrobat?

Innan du bokar en akrobat är det viktigt att veta vad för typ av evenemang du anordnar och vilka specifika förväntningar och önskemål du har på uppträdandet. Tänk också på vad för typ av publik som kommer att närvara och vilket utrymme som finns tillgängligt för föreställningen.

Vilka är säkerhetsåtgärderna för ett akrobatiknummer?

Säkerhet är en mycket viktig aspekt av akrobatik. Artisterna måste vara utbildade och använda rätt utrustning och tillbehör för sina framträdanden. Det är också viktigt att skapa en säker miljö med rätt underlag, skyddsnät eller kuddar och lämplig belysning. Det är rekommenderat att rådfråga artisterna om de specifika säkerhetsåtgärder som behövs för att utföra akten.

Hur bidrar en show till ditt evenemang?

En show kan vara ett utmärkt inslag på ditt evenemang, eftersom det ger underhållning som kommer att engagera och fängsla dina gäster. Beroende på vilken typ av show du bokar kan den också ge ditt evenemang en viss stämning eller ett visst tema.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via