Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

Luftakrobatik show

Vill du boka en luftakrobatik show  till din företagsfest, mottagning eller festival? Hos Evenses kan du boka en fantastisk och professionell luftakrobatik show. Våra akrobater är perfekta till Rhönrad, tyg- och ring akrobatik. Här kommer du att få en otrolig show tack vare akrobaternas fantastiska skicklighet. Förutom denna luftakrobatik show så finns det en rad andra olika uppträdanden och shower i vårt utbud, som en dansduo, en aerial ring eller akrobater.

Akrobaterna som uppträder med tygerna skapar imponerande och njutbar konst, då hon svingar sig mellan textilbanden. Dessa kvinnliga dansare kan uppträda med olika genrer av musik, som till exempel akrobater som dansar till jazz eller klassisk musik. Deras kläder och dekor kan anpassas till dina önskemål. Det är bara att efterfråga det så ska vi se om det är möjligt. Akrobaterna är verkligen erfarna och de åker igenom hela Sverige för att uppträda vid olika evenemang. Tygakterna kan passa som öppningsakt, men de kan också passa under en middagsbjudning.

Hyr en tyg-akt till ditt företagsevent, festival eller jubileum

Funderar du på att boka en luftakrobatik show? I så fall så kan du be om ett kostnadsförslag. Du kan nå oss dygnet runt via telefon och mejl.



Vad är en luftakrobatik show?

En luftakrobatik show är ett uppträdande som utförs på en vertikal duk eller ett tyg. Artisten klättrar upp och ner längs tyget, utför olika poser och trick medan han eller hon hänger i luften och går sedan långsamt ner till marken.

Vilka är säkerhetsåtgärderna under en luftakrobatik show?

Säkerheten är av yttersta vikt under en luftakrobatik show. Artisterna ser till att lokalen är lämplig för numret och att lämpliga säkerhetsåtgärder finns på plats, t.ex. att placera ut en fallmatta och använda säkerhetsremmar. Artisterna utbildas i säkerhetsrutiner och bär ofta särskilda kläder. Publiken måste också följa de säkerhetsinstruktioner som ges av artisterna och av lokalen.

Vad behöver du veta innan du bokar en luftakrobatik show?

Innan du bokar en luftakrobatik show måste du veta hur mycket utrymme som finns tillgängligt för akten, hur högt i tak det är och vilka krav som ställs på lokalen för akten. Du bör också bestämma hur länge akten ska pågå och tydligt kommunicera vilken typ av föreställning du vill ha, inklusive eventuella särskilda önskemål eller teman du har i åtanke. Slutligen bör du se till att du har en klar uppfattning om kostnaden för uppträdandet, inklusive eventuella extrakostnader, t.ex. resor eller avgifter för specialutrustning.

Hur bidrar en show till ditt evenemang?

En show kan vara ett utmärkt inslag på ditt evenemang, eftersom det ger underhållning som kommer att engagera och fängsla dina gäster. Beroende på vilken typ av show du bokar kan den också ge ditt evenemang en viss stämning eller ett visst tema.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via