Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
Mobila DJ 'Move'
100% matchning

Mobila DJ 'Move'

Denna flyttbara DJ:n ger en grym show runtom på hela festen eller eventet.
Med DJ Moves flyttbara DJ-bås är denna showen perfekt för alla sorters tillställningar. Move spelar all sorts musik ...
Läs mer

4,4 (3 reccensioner)
7450 kr - 11920 kr
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

Mobil DJ

Vill du boka en mobil DJ för ditt bröllop, företagsfest eller event? Vill du ha en interaktiv DJ som kan röra sig på ditt event? Det är fullt möjligt med Evenses. Boka en mobil DJ nu, som kan ta hand om musiken över hela lokalen. DJ-båset kan enkelt flyttas och placeras nästan överallt, eftersom att det är små hjul under båset. Båset är utrustat med ett mixerbord som ger DJen flera alternativ som att använda USB, CD eller iPod. Som tillägg har den mobila DJen en mikrofon för att underhålla publiken. DJen kan också spela utan att behöva elektricitet i upp till 10 timmar, vilket ger en trygghet. Din logga eller företagsnamn kan också placeras på DJ-båset; perfekt för din företagsfest, mässa eller butiksöppning.

.

Hyr en mobil DJ för din fest, ditt event eller bröllop

Du kan också hyra en saxofonist, violinist eller sångare. Alla önskade genrer är möjliga och vi hjälper gladeligen till att göra rätt val. Vi är tillgängliga 7 dagar i veckan för att svara på dina frågor och hjälpa dig på bästa möjliga vis inför ditt event.



Vad är en mobil DJ?

En mobil DJ är en DJ som med sin utrustning spelar musik under en fest eller andra typer av evenemang.

Vilken typ av musik kan jag förvänta mig av en mobil DJ?

Det beror på DJ:ns personliga preferenser och stil. Många mobila DJ:s erbjuder ett brett utbud av musikstilar, allt från pop till hip-hop och rock till disco, för att möta publikens önskemål. Det är klokt att i förväg berätta vilken typ av musik du föredrar och om det finns några särskilda förväntningar.

Vilka DJ-specialer är det möjligt att göra?
  • Mobil DJ
  • DJ och band
  • VJ
Hur mycket kostar det att boka en DJ?

Kostnadsindikation att boka en DJ:
Från 6.000kr - Professionell DJ, utan utrustning & kort set
Från 14.000kr - Professionell DJ, med utrustning & längre set
Från 19.000kr - Professionell DJ, med musiker
Från 25.000kr - Professionell DJ, med band

De exakta priserna för att boka en DJ beror på ett antal faktorer:

  • Hur länge DJ:n uppträder. Ett 1-timmes framträdande har ett lägre pris än 4 timmar. Relativt sett minskar priset för att boka en DJ i takt med att DJ:n spelar. Detta beror på att den första timmen även inkluderar DJ:ns resekostnader och uppläggnings-/nedbrytningskostnader.
  • Hur mycket ljus- och ljudteknik DJ:n behöver ta med sig.
  • Avståndet som DJ:n behöver resa.
Hur länge kommer DJ:n att spela?

Detta är flexibelt och beror helt på dina önskemål. Vanligtvis spelar en DJ från 1 timme och vanligtvis i upp till 4 timmar. Det är dock också möjligt att använda en DJ längre än 4 timmar, till exempel för ett bröllop. En drink och ett litet tilltugg är då välkommet!

Tar DJ:n med sig eget ljud och ljus?

Ja, i de flesta fall gör de det. Våra DJ:s har en ljudanläggning som passar för fester upp till 150 personer. Detta kan också utökas för ett större antal gäster. Du kan också hyra utrustning själv om du föredrar det. Ofta är det dock billigast att boka det i samband med DJ:n. Dessutom är DJ:n bekant med utrustningen, vilket gör det bekvämt för honom/henne.

Hur lång tid tar det att bygga upp DJ-tekniken?

Att bygga upp en DJ:s teknik går ganska snabbt. Du kan räkna med mellan 30 och 60 minuter.

När kommer DJ:n att vara färdig att spela?

Som standard är DJ:n redo att börja 30 minuter före föreställningen. Det innebär att allt är uppställt och att ljudkontrollen har slutförts. I samråd är det också möjligt för DJ:n att vara redo att börja tidigare. Detta kan vara önskvärt om du till exempel har festen i samma rum som middagen.

Kan DJ:s också spela med musiker?

Ja, det är absolut möjligt och är ett trevligt komplement till uppträdandet. Ofta väljer man saxofonister, violinister eller sångare som musiker till DJ:n.

Kan jag framföra mina önskemål kring låtar till DJ:n?

Ja, det är möjligt. Det är bäst att komma överens om detta med DJ:n innan du bokar. Då kan han eller hon se till att låtarna på ett snyggt sätt införlivas i DJ-setet. Det är också möjligt att lämna över en enskild önskelåt på själva kvällen, men vi avråder från att göra det för ofta. Det kommer att göra det svårare att bygga upp ett bra set.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via