1 filter
Sortera efter: Relevans
Highway
100% matchning

Highway

3 reccensioner

Highway är det ultimata partybandet för företagsevent, bröllop och privata fester

28720 kr - 38560 kr
Party Poppers
100% matchning

Party Poppers

6 reccensioner

Ett grymt coverband med en bred reportrar som garanterat kommer att sätta igång dansgolvet.

35000 kr - 55000 kr
The Prime-Time Band
100% matchning

The Prime-Time Band

3 reccensioner

The Prime-Time Band erbjuder en proffsig show med sprudlande energi och närvaro

19000 kr - 30400 kr
Tips till dig som ska anordna en företagsfest!
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

Företagsfest

Tips till dig som ska organisera en företagsfest!

Har ditt företag en årlig sommarfest och du letar efter ett sätt att göra den speciell? Har du och dina kollegor haft ett bra år och nu ska ni fira med en trevlig företagsfest? Eller kanske det snart kommer en årsdag på jobbet och ni vill göra något speciellt tillsammans? Vad du än har i åtanke, har du någonsin funderat på att boka underhållning för en företagsfest med hjälp av en erfaren underhållningsbyrå som Evenses?

Förutom förberedelser av att hitta och boka en plats för dina anställda måste du även ta hänsyn till andra faktorer. Catering, ljud, belysning, ett dansgolv, ytterligare underhållning och en fotograf kan alla vara alternativ som är viktiga att tänka på när man funderar på hur man ska underhålla alla anställda. Evenses kan ge utmärkt stöd på detta område och ge förslag på de mest framgångsrika underhållarna beroende på typ och storlek av en publik.

För att få den perfekta företagsfesten kan du ta hjälp av oss på Evenses. För att det ska bli en minnesvärd fest för alla på företaget kan du ta hjälp våra fyra tips. För att din företagsfest ska bli så bra planerad som möjligt behöver du veta vilket typ av event du vill organisera. Det kan vara ett företagsevent, en intern företagsfest för dina anställda eller så kanske du vill göra något extra för konferensen eller mötet ni ska hålla. Efter att detta är klart kan du börja med att planera detaljerna för tillfället.

Tips 1: Platsen

Det första steget är att välja en plats evenemanget ska hållas på. Välj en rymlig och social plats som ligger bra till rent logistiskt. På så sätt kan du säkerställa att alla hittar platsen och att atmosfären blir bra.

Tips 2: Festdekoration

Att dekorera festplatsen är givetvis viktigt. Om du kan välja tema får du säkerställa att all dekoration passar in med temat du valt. Genom att ha ett tema till företagsfesten blir det genast en stämingshöjare. Gästerna kommer ha något att se framemot då de både kan förvänta sig trevlig dekoration men även kunna klä upp sig eller klä ut sig. Tillfället blir mer speciellt med ett tydligt tema.

Tips 3: Catering

Överraska gästerna med ett smaskigt urval av mat och dryck. Medan dina gäster minglar med varandra kan de känna doften av plockmat och se de läckra drinkarna. Låt dina gäster njuta av fantastisk mat och cocktails. Kolla in vad vi kan erbjuda när det gäller catering.

Tips 4: Underhållning

Sist men inte minst, professionell underhållning! Låt dina gäster underhållas av en av våra proffsiga artister som verkligen vet vad de håller på med. Till exempel kan du boka ett band för din företagsfest eller en solo artist för lite lugnare framträdanden. Eller vad sägs som en av våra komiker som en full nunna eller en spådam. Evenses kan också hyra ut casino spel till dina fester. Kontakta oss för att diskutera de olika alternativ.

företagsfest-planering-organisera.jpg

Varför ska man organisera en företagsfest?

Lanseringar, invigningar eller kick off kan vara några av de anledningar varför man organiserar en företagsfest. Vad som gör en företagsfest minnesvärd är att människor i företagen kan träffas utanför och umgås tillsammans.

som nämnt ovan finns det en del saker varför det är viktigt att komma utanför företags bubblan och göra något kul tillsamman. Det kan även handla om att ni som företag har uppnått ett specifikt mål. En företagsfest behöver inte bara handla om att fira framgång utan kan även vara ett event för kunder eller varför inte en julfest? Det finns som sagt massa olika anledningar till varför man vill planera en företagsfest, men oavsett anledning så är målet alltid att ha roligt tillsammans.

Som du kanske vet kan du ta din underhållning för företagsevenemanget i många olika riktningar. Innan du börjar planera företagsfesten i fråga är det klokt att ha en god uppfattning om tillfället och preferenser hos de personer som kommer att vara närvarande. Är det en årsmiddag där årssiffrorna presenteras, eller är det bara en mysig drink i baren a för en födelsedag.

Så snart det står klart vilken typ av företagsfest du ska anordna kan du börja fylla i och klä upp den. I detta avseende rekommenderar vi att du definitivt tar en titt på resten av vår webbplats, om du inte redan har gjort det. På så sätt kan du få en bättre uppfattning om vad vi kan göra för dig och din fest. För att hjälpa dig med detta och förhoppningsvis inspirera dig lite har vi nedan listat några populära kombinationer av våra kunder.

Företagsfester äger ofta rum på själva företagskontoret, vilket innebär att mobila tjänster ofta efterfrågas. Tänk till exempel på en autentisk cocktailbar! På Evenses kan vi se till att en trevlig cocktailbar sätts upp på plats, inklusive barpersonal, glas och en full bar. Du kan också få en bar personlig på olika sätt, oavsett om du sätter din företagslogotyp på den eller väljer att låta barpersonalen bära skjortor med din logotyp. Våra cocktailbarer levereras med färsk frukt för att dekorera all nödvändig utrustning. Dessutom ingår transport-, monterings- och demonteringskostnader i priset. Detsamma gäller för andra mobila enheter i vår portfölj, till exempel de eleganta kaffebarerna.

Är ditt företag ganska stort och ett företagsevenemang kan innebära att anställda från andra regioner samlas på ett och samma ställe? I sådana fall kan det också vara praktiskt att boka en grupp värdinnor. Värdinnorna är erfarna proffs som vet exakt vad de ska göra för att hålla gästerna på ett evenemang nöjda. Från att välkomna och erbjuda en drink vid ingången till att sköta garderoben och ta farväl kan en bra värdinna ta över vissa uppgifter från dig. Att boka värdinnor för gästernas bekvämlighet visar dessutom hur viktiga dina gäster eller anställda är.

Detta är bara några av de många exempel vi skulle kunna nämna när det gäller vad Evenses kan göra för dig när du bokar en företagsfest. Både genom vår webbplats och vår professionella personal kan vi se exakt vad du letar efter, vad det är för tillfälle och hur du vill klä upp det hela. Möjligheterna för företagsfester kan vara praktiskt taget oändliga beroende på mål, budget och rätt underhållningsbyrå på er sida.

företagsfest-evenemang-organisera.jpg

Organisera en företagsfest
Har du några frågor om att boka en av våra artister för din företagsfest? Ta gärna kontakt med en av våra event specialister. Vi hjälper gärna till med dina önskemål.

Vad Evenses kan göra för dig

En av de största fördelarna med att boka en företagsfest med hjälp av Evenses är att vi redan har stor erfarenhet av att boka sådana evenemang. För att ge dig en inblick i dessa kunders erfarenheter kan du också hitta omfattande recensioner på hemsidan om alla tillgängliga alternativ för företagsfester. I kombination med hjälp av våra evenemangsspecialister kan du få en bra bild av utbudet och kvaliteten på dessa tjänster och handlingar innan du går vidare med bokningen.

Med hjälp av sökmotorn på vår webbplats kan du redan nu ta en titt på vad vi kan göra för dig, samtidigt som våra bokare och evenemangsspecialister också finns tillgängliga sju dagar i veckan för att svara på dina frågor om bokning av en företagsfest. Du kan nå dem via offertformuläret på webbplatsen, via e-post eller per telefon. På Evenses kan du utgå från att vi tillsammans bokar den företagsfest som passar perfekt till det tillfälle som du förbereder dig för.

Organisera en personalfest, enkelt och utan bekymmer!

Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.