Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
Pianisten Thom
100% matchning

Pianisten Thom

Vacker musik enligt dina preferenser spelad av en professionell pianist.
Pianisten Thom är en mästare på alla stilar och kan ge dina gäster en ypperlig upplevelse inom pop, jazz, blues eller ...
Läs mer

4,7 (3 reccensioner)
4950 kr - 7920 kr
Klassiska Duon Ivanovna
100% matchning

Klassiska Duon Ivanovna

Vacker klassisk musik spelad av en duo på piano och violin. Imponerande och stilfullt!
Vacker klassisk musik spelad av en duo på piano och violin. Imponerande och stilfullt! En violinist ack...
Läs mer

4,7 (3 reccensioner)
Pris på förfrågan
Komponerande cellist och pianist
100% matchning

Komponerande cellist och pianist

Klassisk skolad Cellist/Pianist perfekt till bröllop, företagsfester och andra evenemang
En klassiskt tränad cellist/pianist med 15 års erfarenhet. En välskolad musiker, som har lärt sig från...
Läs mer

Pris på förfrågan
DJ och Trumpetspelare
100% matchning

DJ och Trumpetspelare

Unik musik med en trumpet och en professionell DJ.
Unik show av en trumpet och DJ som spelar de allra bästa hitsen. Vi har även flertalet professionella artister som kan gå med i duon. Denna...
Läs mer

4,7 (3 reccensioner)
16950 kr - 27120 kr
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

Boka underhållning till din bröllopsmottagning

Du sa “Ja” och ni är bägge två överlyckliga, men har ni tänkt på vad som händer härnäst? Att planera ett bröllop tar både mycket tid och uppmärksamhet. Många saker måste diskuteras, bestämmas och arrangeras. På Evenses kan ni göra allt detta på ett ställe, eller så kan ni lämna över allt ansvar till en eventplanerare. Vi vill verkligen hjälpa till att göra er dag oförglömlig och samtidigt hjälpa er att slappna av. Självklart, är att välja brudklänning och smekmånads resmål en rolig del, men det är inte allt som ska göras. Därför har vi en checklista med nyckelfaktorer hur man planerar en riktig bröllopsceremoni.

Vad behöver ni veta innan ni startar?

Det finns saker vi inte kan planera; som budgeten, drömplats eller datum. Vi kan tipsa om att välja ett datum som ni förknippar med positiva saker eller som kan associeras med er. Att välja datum i god tid säkerställer att era gäster kommer att god tid att bestämma sig, och ni vet hur många gäster som kommer att komma.

Tips #1: Dekoration

Dekoration är väldigt viktigt eftersom att det är grunden i den atmosfär ni vill skapa. Vad vill ni förmedla till era gäster? Vill ni ha en romantisk atmosfär eller en cool och annorlunda? Dekorera festplatsen smakfullt för att göra er dag ännu mer minnesvärd. Dekoration kan också användas för att visa era gäster var de ska gå. Till exempel, genom att hänga kransar eller dekorerade skyltar!

Tips#2: Välkomnande

Gästerna anländer till entren: alla är glada och ser fram emot denna dag. Om det finns en vänlig värd / värdinna vid dörren, som välkomnar gästerna, så är ni säkra att gästerna stannar vid gott humör. Det är också väldigt passande att värden / värdinnan står vid entren för att kunna visa gästerna var garderoben och toaletterna finns.

Tips#3: Gästbok

Kanske drack ni lite för mycket under festen, och minns inte alla som var där. Då är en gästbok passande. Ett ännu roligare sätt att minnas är en video gästbok! Alla gäster kan spela in personliga videomeddelanden där de gratulerar er. Dessa filmer kan också vara roliga minnen att minnas senare eller när ni vill minnas er dag igen.

Tips#4: Catering

Era gäster vill ha något speciellt att äta och dricka också, såklart. Dricka på tom mage är inte speciellt klokt. Ni kan boka catering via Evenses. En fin cocktail bar eller “poffertieskraam”: inget är för galet. Om ni föredrar en vandrande middag, kan ni diskutera det med oss. Kontakta gärna våra medarbetare för att diskutera alternativen. På det viset kan vi planera allt enligt era önskemål.

Tips#5: Underhållning

Sist men inte minst, underhållningen! Kvällens succe hänger i stor grad på bandet, DJen eller sångaren. På Evenses arbetar vi med professionella artister, som kan leverera alla olika framträdanden. Vilken typ av musik vill ni ha på er mottagning? Lugn bakgrundsmusik eller festmusik? Är det möjligt att boka en musiker som bara spelar instrumental musik. Eller föredrar ni en häpnadsväckande föreställning? Boka ett av våra allroundband, de kommer att uppfylla era musikaliska önskemål. För att ta festen till nästa nivå, överväg ett självlysande dansgolv. Det kommer garanterat att få ut era gäster på golvet!

Dessa var några tips och tricks för att hjälpa er att planera en underbar dag. Kontakta gärna en av våra medarbetare, vi hjälper gärna till.

Berätta era önskemål och krav och tillsammans gör vi en plan för er mottagning.
Vi är tillgängliga 7 dagar i veckan via telefon eller via vår web chat.

Se våra tips för er bröllopsmottagning här.

Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via