• fCSnSAb2TANPgvd4RTF1lp-RGQslcZH93w.jpg
  • mCgDzgqZrqmuc5IPrQ45yY-k5C6nNNsb-Q.jpg
  • fCSnSAb2TANPgvd4RTF1lp-RGQslcZH93w.jpg
  • 3Q_7eMKi1GPp0RLKaDUvlAeBfyjQXjIUcQ.jpg
  • 3--modpD1zJklS2Mz0DY7A7EbRUWc8jijQ.jpg
fCSnSAb2TANPgvd4RTF1lp-RGQslcZH93w.jpg
zIrsqgnew
mCgDzgqZrqmuc5IPrQ45yY-k5C6nNNsb-Q.jpg
fCSnSAb2TANPgvd4RTF1lp-RGQslcZH93w.jpg
3Q_7eMKi1GPp0RLKaDUvlAeBfyjQXjIUcQ.jpg
3--modpD1zJklS2Mz0DY7A7EbRUWc8jijQ.jpg

Romantic Harp

6500 kr - 10400 kr
4,4 (5 reccensioner)

Om Romantic Harp

Romantic Harp ​är en professionell harpspelare med flera års erfarenhet av att underhålla både som solist och orkester. Romantic Harp är en väldigt talangfull solist och kan skapa en romanisk  atmosfär på ditt bröllop. Hon spelar både på akustisk och elektroakustisk harpa. Hon skulle vara ett fantastisk tillägg till ditt bröllop,företagsevent,födelsedag och fest.

Musiken har varit en viktig aspekt i hennes liv. Hon började spela piano och cello men vid 11 års ålder vart hon helt såld av harpan. När hon var 16 år började studera på Falun Musikkonservatorium i Dalarna och studerade även på Danske Musikkonservatorium i Köpenhamn. Idag jobbar hon som musiker och musikpedagog och jobbar både i Sverige och Danmark.

Harpspelaren Lovisa spelar på mottagningar, kyrkliga handlingar och både festliga och viktiga livshändelser.

Om du är intresserad av att boka Romantic Harp till ditt bröllop,företagsevenemang eller födelsedagsfest. Kontakta oss via kontaktformuläret eller ring oss på 08-12410226 för en kostnadsfri offertförslag och mer information.

Kontrollera tillgängligheten för Romantic Harp här:
Från

5 reccensioner
4,4 (5 reccensioner)

Mie Andersen
Det var en utrolig flot dag. Vi satte stor pris på musikken, der gav os gåsehud. Meget flot! Gæsterne var også meget glade for det, og de nød intenst de behagelige melodier. Vi har modtaget mange positive reaktioner, og hvis vi har mulighed for det, booker vi dig helt sikkert igen.
Sofie & Kasper
Mange tak for den dejlige og hjertelige præstation med din harpe, til vores bryllup. Du begejstrede os både med din skønhed og med din harpemusik. Du lægger dit hjerte og sjæl ind i det, planlægger med os og opfylder alle vores ønsker, for at gøre vores smukkeste dag til virkelighed. Jeg vil gerne takke dig igen, for vores muntre kirke ceremoni. Det var virkelig smukt og lød fantastisk i kirken.
Hans og Hellena
Vi nød musikken, men gåsehud fordi det var så smukt! Gæsterne elskede det og nød de den smukke lyde intensivt. Det gjorde vores dag ekstra speciel. "
Anna
Tak for den vidunderlige musik. Alle nød det. Vi har modtaget mange positive reaktioner. Vi ønsker dig gerne en del af vores begivehed til en anden gang.
+ se alla recensioner

Vanliga frågor

Hur avgör jag vilket instrument som passar evenemanget?

Vilken typ av instrument du väljer beror på vilken typ av evenemang du anordnar och vilken atmosfär du vill skapa. Om du till exempel ska anordna ett formellt affärsmöte skiljer det sig vilka instrument som passar jämfört med vid ett mer festligt event. Vi hjälper gärna till och ger råd, allt vi behöver är en beskrivning av tillfället och gästerna.

Kan en instrumental musiker uppträda utomhus?

När du bokar en musiker till att uppträda utomhus bör du tänka på väder och miljö. Se till att musikern är skyddad från regn eller vind och att de kan förstärka ljudet om det behövs. Det kan också vara bra att ha en reservplan i händelse av dåligt väder. Särskilt på vintern kan de flesta musiker inte uppträda utomhus. Även vid fint väder kan skydd från sol och hettan behövas för musikerna.

Vilken typ av musik spelar en harpist?

En harpist kan spela olika typer av musik, allt från klassisk musik till folkmusik och popmusik. Ofta har harpister en bred repertoar av musikstycken, men det är alltid bra att fråga vilka typer av musik harpisten kan spela.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

fCSnSAb2TANPgvd4RTF1lp-RGQslcZH93w.jpg Romantic Harp
6500 kr - 10400 kr
4,4 (5 reccensioner)
Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via