Samarbeta med Evenses

Evenses är ett av Europas marknadsledande företag inom underhållningsförmedling med verksamhet i Nederländerna, Belgien, Tyskland, Österrike, Schweiz, Spanien, England, Danmark och Sverige. Vi tillhandahåller professionell underhållning till våra kunder, och som ett resultat av vår snabba expansion är vi nu ett av Europas snabbast växande företag inom underhållningsförmedling.

Vi letar nu efter artister och underhållare att samarbeta med under vår sverigeexpansion. Oavsett om du är ny i branschen eller har mycket erfarenhet kommer vi att granska din ansökan mycket noggrant. Vi välkomnar ansökningar från alla underhållare över hela landet. Är du DJ, bartender, musiker eller trollkarl? Alla ansökningar är välkomna!

Detta ska du inkludera i din ansökan:

(ansök genom att skicka ett mejl till info@evenses.se)

Kort berättelse om dig själv: Berätta om dig själv! Vem är du? Vad gör du?  Vi är inte ute efter en lång kronologisk uppradning av ditt CV utan vi vill snarare veta mer om dig, din personlighet och din underhållning

Länkar: Vi vill att du skickar länkar till din webbsida och dina sociala mediekanaler.

Marknadsföringsmaterial: För att vi ska kunna marknadsföra dig på bästa möjliga sätt behöver vi minst 5 professionella och högkvalitativa foton på dig och din underhållning. Utöver det behöver vi också 3 till 5 korta videoklipp och 3 till 5 ljudklipp.

Detaljerad prisöversikt: Först och främst behöver vi veta till vilket pris du erbjuder din underhållning (ange pris per timme eller per framträdande beroende på ditt erbjudande). Ange även vilket pris du tar för extrasets och övertid. Utöver detta behöver vi veta vilka resekostnader du har och utifrån vilken stad du utgår ifrån. Vi behöver även veta om ditt framträdande kräver extra utrustning och isåfall vad kostnaden är för den. Slutligen behöver vi även veta om du har några övriga kostnader utöver ovan nämnda, isåfall var vänlig specificera dessa samt belopp.

Kontaktuppgifter: Namn, adress, mejladress och telefonnummer samt hur vi lättast kommer i kontakt med dig.

Specificera dina regioner: Evenses delar in Sverige i 23 regioner, se sverigekartan nedan. Var god ange vilka regioner du vill att vi marknadsför dig i. Vi ber dig välja minst 3 regioner men ser gärna att du väljer så många som möjligt. Desto fler regioner du gör dig tillgänglig i desto större blir antalet potentiella kunder. (Klicka här för att se Evenses Regioner)

Din utrustning: Vi vet att alla är bekvämast med sin egen utrustning och därför är vårt krav att du tillhandahåller din egen utrustning eller samarbetar med någon som tillandahåller det åt dig.

Namnförslag till din Evenses profil: Evenses har som policy att marknadsföra sina artister under ett unikt "Evenses namn" (annat namn än originalnamnet). Om ni har förslag eller önskemål angående ert profilnamn får ni gärna specificera dessa.

Vad erbjuder Evenses dig?

1) På Evenses arbetar ett professionellt team med medarbetare från hela Europa. Vi hjälper dig hitta Sveriges bästa publik.

2) Vi promotar dig som leverantör på sociala medier samt vår webplats helt gratis. Du är själv med och väljer vilket material som vi ska visa i din profil.

3) Vi finns här för dig. Vi har en personlig relation med alla våra leverantörer och kunder. Kommunikationen sker transparent med exceptionella kommunikationsverktyg. Vi kommer att arbeta för att du får de bästa eventen och även ge dig möjlighet att växa och utveckla dig själv.

4) Att ingå sammarbete med oss är helt kostnadsfritt! Till skillnad från våra konkurrenter tar vi inte ut någon kostnad för att marknadsföra dig. Du får betalt per bokning och du kommer inte att bli överraskad av några extra kostnader. Samarbetet med oss ​​är även helt utan skyldighet.

5) Vi har lång tidigare erfarenheter från Nederländerna, England Belgien och Tyskland där vi anordnat tusentals event, företagsfester, bröllop, privata fester. Några av våra kundreferenser är Samsung, Armani, IKEA och Red Bull.

Är du intresserad av ett samarbete?

Skicka in din ansökan till info@evenses.se - Se till att inkludera kontaktuppgifter. Vi ser fram emot att höra från dig. Du kan också kolla in våra webbplatser från Nederländerna, Belgien, England och Tyskland. Se fullständiga villkor här.

Vi återkommer till dig med ett besked så fort vi granskat din ansökan.



Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att din fest ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via