Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
Trollkarlen Göran
100% matchning

Trollkarlen Göran

Boka Trollkarlen Göran till din födelsedag, företagsfest eller bröllop!
Trollkarlen Göran är Sveriges längsta trollkarl. Det är barnens egen trollkarl som brukar komma och underhålla på barnk...
Läs mer

4,7 (6 reccensioner)
4095 kr - 6550 kr
Dancing Flames
100% matchning

Dancing Flames

Dancing Flames framträder fantastiska eldshower som alltid blir en hit bland gästerna
Dancing Flames erbjuder storslagna eldshower. De är pionjärer inom elddans och sätter normen för vad eld...
Läs mer

5 (3 reccensioner)
17500 kr - 28000 kr
Mimaren Valentino
100% matchning

Mimaren Valentino

En show fylld med komedi och de bästa kostymerna!
Har du alltid velat uppleva en riktig pantomime-show? Du kan nu boka en mimare på Evenses för din företagsfest, födelsedag, jubileum eller fe...
Läs mer

5 (3 reccensioner)
6495 kr - 10390 kr
Ballongknytare
100% matchning

Ballongknytare

Ballongclown / färgstark artist som ger underhållning för unga och gamla med bra referenser!
Färgrikt, kreativt och interaktivt, det är en prestation av vår ballongartist. Du kan också hyra d...
Läs mer

5 (2 reccensioner)
3500 kr - 5600 kr
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

Ceremoni

Planerar du en ceremoni? Här ger vi dig några tips och tricks på hur du kan organisera din ceremoni och bröllopsdag.

Ceremonin är givetvis det mest spännande momentet på dagen. Du vill att detta moment ska vara välorganiserat. På Evensen kan du enkelt hyra en bröllopsplaneraresom tar hand om alla dina bekymmer. Bröllopsplaneraren tänker på alla detaljer, som dekoration, musik och catering till din ceremoni och även senare på dagen.

Om du vill organisera din bröllopsdag själv ger vi dig här en checklista över saker du inte kan klara dig utan på din dag.

Tips #1: Lugn på din bröllopsdag

På denna vackra dag vill du njuta av dig själv så mycket som möjligt. Skapa en avkopplad atmosfär på din bröllopsplats. Detta låter dig njuta mer av dagen.

Tips #2: Underhållning till din bröllopsceremoni

Lite musik när folk ansluter kommer få dagen att starta på bästa sätt. Musik skapar en trevlig och bekväm atmosfär. Boka ett bra band, en DJeller en sångare som lyser upp dagen med musik. Till exempel kan en pianistskapa vacker bakgrundsmusik under ceremonin och medan du skriver på bröllopspap
*
per. Vid slutet av ceremonin kan han spela mer i förgrunden.

Tips #3: Fotografering under bröllopsceremonin

Vem vill inte ha ett fint minne från denna underbara dag? Med våra professionella fotograferfrån Evenses kommer du lösa detta. Din bröllopsceremoni eller kanske hela dagen fångad på bild och samlat i ett fotoalbum. Du kan återuppleva dagen åter och återigen med dessa minnen. Du kan också välja att ha en fotoautomat. I fotoautomaten skrivs bilderna ut på en gång så att gästerna kan ta med sig dem hem. Du kan lägga till en logga eller en egen text till bilderna också.

Tips #4: Bandet på din bröllopsfest

Efter ceremonin är det dags för ett party eller ett mottagande och för det kan du boka ett fantastiskt band som gör att du samt dina gäster börjar dansa. På Evenses har vi flera olika typer av band att välja mellan. För alla genres har vi olika band som är specialiserade på sin typ av musik, som pop eller jazz.

Är du intresserad av att hyra ett band, soloartist eller fotograf? Kolla in våra alternativ på band, soloartister, fotografer eller evenemangsplanerare till din ceremoni eller hela bröllopsdagen. Om du har några frågor kan du ringa eller maila någon av våra anställda. Vi till tillgängliga sju dagar i veckan för att svara på dina frågor och vi är glada att hjälpa till



Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via