Återställ
Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
Trollkarlen Göran
100% matchning

Trollkarlen Göran

Boka Trollkarlen Göran till din födelsedag, företagsfest eller bröllop!
Trollkarlen Göran är Sveriges längsta trollkarl. Det är barnens egen trollkarl som brukar komma och underhålla på barnk...
Läs mer

5 (6 recensioner)
4095 kr - 6550 kr
Dancing Flames
100% matchning

Dancing Flames

Dancing Flames framträder fantastiska eldshower som alltid blir en hit bland gästerna
Dancing Flames erbjuder storslagna eldshower som sätter normen för vad elddans är och borde vara. Med fl...
Läs mer

5 (3 recensioner)
17500 kr - 28000 kr
Ballongknytare
100% matchning

Ballongknytare

Ballongclown / färgstark artist som ger underhållning för unga och gamla med bra referenser!
Färgrikt, kreativt och interaktivt – våra ballongknytare levererar en unik upplevelse som kommer a...
Läs mer

4,9 (9 recensioner)
3500 kr - 5600 kr
LED Light Show
100% matchning

LED Light Show

Överraska dina gäster med en LED Light Show som får dina gäster att hurra
Om LED Light Show Boka en LED Light Show med dans som garanterat får publiken att jubla och skapa en fantastisk at...
Läs mer

4,9 (5 recensioner)
14000 kr - 22400 kr
Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

Ceremoni

Planerar du en ceremoni? Här ger vi dig några tips och tricks på hur du kan organisera din ceremoni och bröllopsdag.

Ceremonin är givetvis det mest spännande momentet på dagen. Du vill att detta moment ska vara välorganiserat. På Evensen kan du enkelt hyra en bröllopsplaneraresom tar hand om alla dina bekymmer. Bröllopsplaneraren tänker på alla detaljer, som dekoration, musik och catering till din ceremoni och även senare på dagen.

Om du vill organisera din bröllopsdag själv ger vi dig här en checklista över saker du inte kan klara dig utan på din dag.

Tips #1: Lugn på din bröllopsdag

På denna vackra dag vill du njuta av dig själv så mycket som möjligt. Skapa en avkopplad atmosfär på din bröllopsplats. Detta låter dig njuta mer av dagen.

Tips #2: Underhållning till din bröllopsceremoni

Lite musik när folk ansluter kommer få dagen att starta på bästa sätt. Musik skapar en trevlig och bekväm atmosfär. Boka ett bra band, en DJeller en sångare som lyser upp dagen med musik. Till exempel kan en pianistskapa vacker bakgrundsmusik under ceremonin och medan du skriver på bröllopspap
*
per. Vid slutet av ceremonin kan han spela mer i förgrunden.

Tips #3: Fotografering under bröllopsceremonin

Vem vill inte ha ett fint minne från denna underbara dag? Med våra professionella fotograferfrån Evenses kommer du lösa detta. Din bröllopsceremoni eller kanske hela dagen fångad på bild och samlat i ett fotoalbum. Du kan återuppleva dagen åter och återigen med dessa minnen. Du kan också välja att ha en fotoautomat. I fotoautomaten skrivs bilderna ut på en gång så att gästerna kan ta med sig dem hem. Du kan lägga till en logga eller en egen text till bilderna också.

Tips #4: Bandet på din bröllopsfest

Efter ceremonin är det dags för ett party eller ett mottagande och för det kan du boka ett fantastiskt band som gör att du samt dina gäster börjar dansa. På Evenses har vi flera olika typer av band att välja mellan. För alla genres har vi olika band som är specialiserade på sin typ av musik, som pop eller jazz.

Är du intresserad av att hyra ett band, soloartist eller fotograf? Kolla in våra alternativ på band, soloartister, fotografer eller evenemangsplanerare till din ceremoni eller hela bröllopsdagen. Om du har några frågor kan du ringa eller maila någon av våra anställda. Vi till tillgängliga sju dagar i veckan för att svara på dina frågor och vi är glada att hjälpa till

Kan man anpassa artister till ett visst tema eller budskap?

Ja, många underhållare kan skräddarsys visuellt eller innehållsmässigt – exempelvis företagslogga i en LED-show.

Går det att boka samma artist för flera tider under dagen?

Ja, många artister kan göra flera framträdanden under ett längre event.

Behöver jag ordna teknik eller gör artisten det?

De flesta artister tar med sin utrustning men inte högtalare och ljus. Du får detaljer i offerten kring eventuella teknikkrav.

Kan jag boka en artist för både barn och vuxna?

Ja, vissa artister har versioner för olika åldrar – t.ex. clowner eller trollkarlar.

Kan jag prata direkt med artisten innan evenemanget?

Ja, i de flesta fall arrangerar vi ett kort samtal där ni kan stämma av detaljer och förväntningar.

Varför är en spådam ett roligt tillskott till evenemanget?

Är en annorlunda och unik tillslag till en fest.En spådam ger gästerna möjlighet att utforska sin framtid vilket underhåller och skapar samtal bland gästerna.

Varför ska man boka en eldshow?

En eldshow är en spektakulär form av liveunderhållning där artister använder olika tekniker för att manipulera och koreografera eld, ofta med ackompanjemang av musik.

Vilka är säkerhetsåtgärderna under en eldshow?

Artisterna ser till att platsen är lämplig och att brandsläckare och vatten finns tillgängligt. De är utbildade i säkerhetsrutiner.

Vad kan man förvänta sig av en trollkarl?

trollkarl kan lyfta ditt evenemang med imponerande trick och interaktiva inslag, antingen för enskilda personer som mingel magi eller en större publik så en show på ca 30 min.

Vad ska man tänka på innan man bokar en akrobat?

Det är viktigt att veta vilken typ av evenemang du anordnar, publikens sammansättning och vilket utrymme som finns tillgängligt för föreställningen. Och takhöjd och fästpunkt

Hur långt i förväg bör man boka en artist?

Det är rekommenderat att boka så tidigt som möjligt för att säkerställa tillgänglighet, särskilt under högsäsonger.

Hur lång tid tar det att rigga inför en show?

Det beror lite på artisten och den typ av show men ca från 30 min- 90 min.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att din fest ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via