Återställ
Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
Värdinnor
100% matchning

Värdinnor

Vackert klädda kvinnor som välkomnar gästerna med ett leende till ditt evenemang
Oavsett om det är på en konferens, ett företagsevent, en mässa, en konferens eller en fest, är ett första intr...
Läs mer

5 (4 recensioner)
4859 kr - 7775 kr
Trubadur Mikael
100% matchning

Trubadur Mikael

Oförglömligt event med Trubadur Mikael!
Letar du efter det där lilla extra för att förgylla ditt evenemang? Då behöver du inte leta längre än Trubadur Mikael, en erfaren trubadur som har fört...
Läs mer

Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

Boka en Eventarrangör

Event management

Boka en event arrangör hos Evenses för att planera din fest, bröllopsdag, företagsfest, festival!

Har du ett schemalagt event, men har inte tid att organisera det? Att anställa en eventarrangör kan vara ett lämpligt alternativ för dig. Detta är ett bra sätt att se till att du inte behöver oroa dig för stressen att organisera ditt event. Vår eventplanarere kommer att ta hand om hela dagen eller kvällen. Våra evenemangsarrangörer har flera års erfarenhet och är väkdigt kommunikatiova. Vi har flera eventkoordinatorer som är specialiserade för olika tillfällen. Har du några frågor om att anställa en eventkoordinator? Ring eller maila oss på Evenses. Vi svarar mer än gärna på dina frågor.

I vårt sortiment finns sångare, kvinnliga sångare, musiker, DJs, kända artister, shower och foto- och videoalternativ. Här erbjuder vi dig alla typer av olika alternativ och genrer. Vi arbetar bara med professionella artister. Sångare och musiker bokas ofta för ditt evenemang eller mottagning. Om du letar efter musiker i en större line-up för ditt evenemang kan du boka ett band. Vi erbjuder ett band för varje genre och för varje tillfälle. Popduo, rockformationer, jazzartister eller bluesmusiker, allt är möjligt. På många bröllopsfester önskas stämningsfull partymusik för att få så många av gästerna som möjligt upp på dansgolvet. För detta kan du boka ett coverband eller någon av våra kända musiker. Föredrar du att boka en DJ för att komplettera eventet? Vi erbjuder olika typer av DJs. Till exempel kan du reservera en vinyl-DJ, kända DJs och DJs med musiker som kompar till, exemempelvis percussionist, saxofonist, gitarrist, violinist eller sång.

Förutom det musikaliska på ditt event finns andra typer av underhållning som vi på Evenses erbjuder. Vi erbjuder shower i form av dansshower, eldshow, LED-light show samt kariatyrister, spådamer och trollkarlar. För mer information om uthyrning av upplyst dansgolv eller dansare, kan du alltid kontakta oss för en kostnadsfri offert. Vi erbjuder även hyra av teknisk utrustning som högtalare, mixerbord, scenljus etc. Priset på offerten är det totala priset utan några extra adderade kostnader.



Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att din fest ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

WhatsApp