• Boka din professionella duo till ditt bröllop, företagsevent eller fest
  • Boka hyr din professionella duo till ditt bröllop, företagsevent eller fest
  • Boka din professionella duo till ditt bröllop, företagsevent eller julfest
Boka din professionella duo till ditt bröllop, företagsevent eller fest
ptapZTuDs
XgrzDaDg
TUchmFs
Boka hyr din professionella duo till ditt bröllop, företagsevent eller fest
Boka din professionella duo till ditt bröllop, företagsevent eller julfest

Vocal & Keys

10000 kr - 17000 kr
5 (2 reccensioner)

Om Vocal & Keys

Vocal & Keys

På en musikaliskt högklassig nivå sprider Vocal&Keys en härlig stämning och ger en varm efterklang att ta med sig hem!
Duon består av två etablerade musiker. Båda är utbildade på Kungliga Musikhögskolan och har lång musikalisk erfarenhet av konserter och evenemang både i Sverige och utomlands. De har underhållit vid otaliga event, fester, bröllop, dop och konserter tillsammans genom åren och är alltid lyhörda inför kundens önskemål.

Vocal & Keys bjuder publiken på en musikalisk upplevelse och skapar en varm atmosfär omkring sig!

Vocal & Keys erbjuder även ett julprogram som innehåller både lugna julsånger och ballader så som Jul Jul och Karl Bertil Johnsson, och medryckande klassiker som Winter Wonderland och Let it snow.

Vill du boka duon Vocal & Keys till ditt bröllop, födelsedagsfest eller företagsfest? Kontakta Evenses för mer information och bokning.

Kontrollera tillgängligheten för Vocal & Keys här:
Från

2 reccensioner
5 (2 reccensioner)

Marike Jansson
Bokade Vocal & Keys till vårat bröllop och vi är alla SÅ nöjda över atmosfären dom hade, dom var grymt professionella och duktiga musiker.
Susanne
Vocal and Keys som vi hade glädjen att få uppleva igår. De gjorde ett fantastiskt arbete, deras musik och sång var verkligen uppskattat bland vår personal.

Vanliga frågor

Varför boka underhållning inför julen?

Att boka underhållning för högtider kan vara ett bra sätt att öka feststämningen och ge gästerna en rolig och minnesvärd upplevelse. Det kan vara allt från musiker, komiker, trollkarlar, dansare och andra artister som skapar en festlig atmosfär och underhåller gästerna. Dessutom kan det bidra till att skapa en positiv och festlig atmosfär och främja en känsla av samhörighet och glädje under julen.

Vilka typer av julmusiker finns det?

Det finns många olika typer av julmusiker som du kan boka, såsom sångare, musiker, körer, band och mer. Vilken typ av artist du väljer beror på dina preferenser och din budget.

Vilken typ av musik spelar julmusiker?

Julmusiker spelar i allmänhet musik som passar för julsäsongen. Det kan vara traditionella julsånger, men också populära julhits eller annan festlig musik.

Kan jag önska låtar från julmusiker?

Ja, du kan önska specifika låtar från julmusiker, beroende på artistens repertoar. Det är bäst att diskutera detta i förväg med artisten för att säkerställa att de kan spela dina önskelåtar.

Behöver musikduon teknisk utrustning?

Det beror på musikduons behov och typen av evenemang. Oftast har musikduon sin egen utrustning, men det är alltid bra att fråga om du behöver ordna några faciliteter för duon.

Hur bidrar en show till ditt evenemang?

En show kan vara ett utmärkt inslag på ditt evenemang, eftersom det ger underhållning som kommer att engagera och fängsla dina gäster. Beroende på vilken typ av show du bokar kan den också ge ditt evenemang en viss stämning eller ett visst tema.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Boka din professionella duo till ditt bröllop, företagsevent eller fest Vocal & Keys
10000 kr - 17000 kr
5 (2 reccensioner)
Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via