Boka en sångare och gitarrist till ditt bröllop dop.JPG
1/8
Boka en sångare och gitarrist till ditt bröllop dop.JPG
Boka artisten Robin till din fest
Boka en sångare till ditt bröllop, fest, event
Boka en sångare till ditt bröllop, dop, lanseringsfest
Boka Robin till ditt företagsevent som förgyller festen
Boka Trubadur till din fest.JPG
Boka en trubadur till din afterski.jpg
Boka en sångare till din fest kopiera.jpg

Trubaduren Robin

6995 kr - 11190 kr
5 (4 reccensioner)

Om Trubaduren Robin

Trubaduren Robin är en soloartist som både spelar gitarr och sjunger. Han uppträder genom tolkade låtar, samt egenskriven musik som berör allt från samhällsfrågor till personliga intressen.

I tidigare år spelade Robin gitarr i ett rockband och med den erfarenheten är musiken starkt gitarrbetonad och influerad av "den gamla skolan". Boka Robin till din temafest, ditt bröllop, dop eller after-ski m.m. med hans låtlistor kan han skräddarsy för specifika tillfällen med rockmusik, festmusik, lugnare musik etc. Det går att välja låtar och musik utifrån tema som Cornelis Vreeswijk, irländskt, amerikansk folk/country och hårdrock/rock. Utöver detta finns över 500 låtar på repertoaren och om andra låtar önskas kan Robin träna in dessa.

Kontrollera tillgängligheten för Trubaduren Robin här:
Från

Repertoar Trubaduren Robin

Sånger

null - Typisk afterski musik
null - Typisk afterwork musik
null - Rock'n'roll
null - Klassisk rock
null - Hårdrock
null - Ballader
null - Visor
null - Engelskt & Irländsk musik
null - Nytt och gammalt
null - Dansk & Norsk musik
null - Svensk & jämtländskt musik

4 reccensioner
5 (4 reccensioner)

Selånger marknad 2019
Du är den bästa Cornelis-tolkaren jag hört! och jag har hört många. Bara hälften vore nog
30-årskalas Lofsdalen
Vad gör du här? Du är för bra för att spela på ett sånt här ställe!
Bröllopspar Östersund 2018
Vill bara säga att du är en grym trubadur, vi är mycket nöjda, superbra låtar och det lät väldigt bra. och väldigt många tyckte vi hade en så bra trubadur. Tack så mycket
Restaurang Namo i Timrå 2018
Jag kollade upp dig dig en hel del innan spelningen och måste säga att det är en ära att ha fått höra dig live

Vanliga frågor

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Boka en sångare och gitarrist till ditt bröllop dop.JPG Trubaduren Robin
6995 kr - 11190 kr
5 (4 reccensioner)
Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via