StageForYou.jpg
1/5
StageForYou.jpg
StageForYou ståendes kortbild
m zrZeLNhVk
iNKGRJ
UoizJMruA

Glamour Party Group

20995 kr - 33590 kr
5 (6 reccensioner)

Om Glamour Party Group

Glamour Party Group tar med dig på en fartfylld musikresa under ditt speciella event!  Det utlovas en färgsprakande show med både glitter och glamour i form av olika medleyn och sångnummer. Glamour Party Group´s repertoar är bred med genre som Disco, Schlager, Hårdrock, 80 tal samt musik av ABBA och Alcazar.

Glamour Party Group är en trio och består av Pierre, Malin och Ylva.

Pierre är en riktig underhållare ut till fingerspetsarna med utbildning från Kaliforninen i Usa, Santa Monica College och Kulturama och många års erfarenhet som showartist för Sunwing Resort utomlands.

Malins dröm var att ligga på en flygel i Madrig och sjunga jazzlåtar men fastnade för Glamour Party Group och som showartist. Med tidigare erfarenheter som showproducent och showartist på Sunwing Resort, artist på Wallmans/Golden Hits, coverband och otaliga körer är hon mer än redo för att ge ditt unika event en riktig show.

Ylva har liksom den övriga trion många års erfarenhet på Sunwing Resort och som artist på Wallmans & Golden Hits i Malmö och Stockholm. Med tidigare utbildning ifrån Balettakademin och många års erfarehnet inom show branschen.

Förslag

Glamour Party Group vet vad som ger en oslagbar kväll. Tillsammas med dig ser vi i god till att allt klaffar och inget krockar. Många olika förslag på en kväll kan ges, men här kommer det som har gett mest respons och varför ändra ett vinnande koncept?

Middagsunderhållning

- Gästerna serveras fördrink

- Gästerna bjuds in till bords

- Vin Serveras

- Glamour Party Group öppnar upp med det första medley, presenterar sig och upplägget för kvällen

- Förrätt serveras

- Förrätten dukas av

- Vin serveras

- Andra showmedleyt drar igång

- Varmrätt serveras

- Eventuell en extra vin servering

- Varmrätt dukas av

- Tredje showmedleyt drar igång

- Dessert och kaffe serveras (om inte kaffet kommer med avec efteråt)

- Fjärde showmedleyt ocsh avslut

- DJ och dans eller liveband (som vi självklart bistår med om önskemål finns)

4 nummer fyllda med sång, dans, klädbyte, koreografi och full fart som fyller en hel kväll, men som ändå ger middagsgästerna utrymme att prata med sin bordsgranne. Total tid för detta upplägg är ca 2,5-3 timmar.

Önskar du istället ha fullt ös i ett svep - detta går självklart att ordna och då kör de en 50 minuters nonstop show istället.

Kontrollera tillgängligheten för Glamour Party Group här:
Från
Till

Repertoar Glamour Party Group

Sånger

Disco - Rejält 70-talsös med groove och glitter i sann Studio 54 anda
Musik av Alcazar - Snygg scenshow och du kommer inte kunna sitta still
Musik av ABBA - De populäraste partylåtarna och hög igenkänningsfaktor
Schlager - Härliga låtar från förr och nu
Hårdrock - Fullt ös – upp och hoppa!
Soul - Lite 70-tal, lite 80-tal, massa sväng…
Sångspottar - Enstaka hela låtar med passande tema

6 reccensioner
5 (6 reccensioner)

Katarina Ahlman, SKKF
Glamour Party Group blev en mycket uppskattat underhållning på vår Rikskonferens. Med stor glädje serverades vi en fartfylld show väl avvägd till vår trerätters middag. Bredden på musikstilarna tilltalade de flesta av deltagarna, som var från 35-75 år. Man blir glad av Glamour Party Group !
Agneta Nilsson, Semper
Ett proffsigt gäng med stil och kvalitet som bidrog med hög energi och glädje under vår kväll
Tina Sjödahl, Yrkesföreningen för Kommunala Budget och Skuldrådgivare
Tack för en fantastisk show – Glamour Party Group förhöjde verkligen stämningen under middagen!”
Mona Palm, Skatteverket
Härligt, uppfriskande och medryckande gäng som inte lämnar någon oberörd. Vilket ös!!!!
+ se alla recensioner

Vanliga frågor

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

StageForYou.jpg Glamour Party Group
20995 kr - 33590 kr
5 (6 reccensioner)
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via