Sortera efter: Relevans
Sortera efter: Relevans
DJ och Trummor
100% matchning

DJ och Trummor

Svängiga trummor och en bra DJ. Denna showen med rytmisk musik blir garanterat en hit!
Vår trummis ger dig en svängig och rytmisk live show. Detta är något som dina gäster inte kommer glömma ...
Läs mer

4,4 (3 reccensioner)
24610 kr - 39375 kr
PHUSX & Vicious Pear
100% matchning

PHUSX & Vicious Pear

PHUSX & Vicious Pear - Energisk sax och DJ duo som tar din fest till en ny nivå!
PHUSX & Vicious Pear är en proffsig Saxofon och DJ-duo bestående av saxofonisten Mikael och DJn Pehr. Båda ha...
Läs mer

4,7 (6 reccensioner)
15950 kr - 25520 kr
HITMAN
100% matchning

HITMAN

HITMAN skapar en skön och rytmisk atmosfär till ditt event som gör det svårt att stå still.
HITMAN är ett spännande inslag till ditt event där rytmer står i fokus och som gör att dansnerven b...
Läs mer

5995 kr - 25000 kr
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via

Eller låt oss ringa tillbaka

DJ med musiker

Vill du hyra en DJ eller en musiker? Kolla in våra erbjudanden och boka en topp-DJ med en saxofonist, violinist och trummis här. Evenses har olika DJ:s och du kan hyra bröllops-DJ:s hos Evenses, både för mässor och bröllopsfester.

En DJ med en livemusiker kombinerar två musikvärldar. Just nu är våra populäraste kombinationer en DJ med en saxofonist. Bra DJ:s använder ofta den kombinationen, tillsammans blir det en fin kombination av gammalt och nytt. Detta gör att du kan hyra en DJ med en violinist till ditt evenemang. En annan populär kombination är en DJ med en livesångare. En livesångare kan skapa det där lilla extra med kvalitet med både en DJ och sång. Skulle du vilja att en SJ spelar på din studentfest? Välj en DJ som också spelar trummor.

Alla våra artister tar med sin egen utrustning, så du behöver inte oroa dig över ljud eller ljus. Om en musiker spelar tillsammans med en DJ, så kommer musikern koppla in sin utrustning i DJ-utrustningen. Musikern kan spela korta sessioner med denna DJ. Har du själv utrustning på plats, så kan du säga detta innan och då kommer vi ta hänsyn till det. Du kan nå oss sju dagar i veckan genom att mejla eller ringa oss för mer information och frågor. Kostnaderna för en DJ med en saxofonist är kompletta, vi vill inte att du ska bli överraskad av olika tillägg. Det är därför vi gillar att få kontakt med dig innan, så vi kan diskutera alla dina önskemål och önskningar. Dessutom vill vi kunna erbjuda allt det du behöver eller vill ha. Har du ett DJ-bås, DJ-skivspelare och annan DJ-utrustning? Har du ljudutrustning till ditt event? Vi hjälper till med att lösa dessa problem genom att erbjuda ett komplett paket. Hela paketet levereras till ett totalpris.

Hyr en DJ med en musiker till ditt bröllop, din företagsfest eller din festival.

Du kan kontakta vår bokningsbyrå när du vill: Evenses musikbyrå älskar att hjälpa dig så du kan få den bästa underhållningen till din fest. Boka den bästa DJ:n kompletterad med en saxofonist till ditt evenemang, så du kan skapa en oförglömlig känsla. DJ:n vill att du ska dansa! Ta en titt på våra erbjudanden nedan om du vill boka en passande saxofonist och DJ.



Hur länge kommer musikerna att spela tillsammans?

Generellt sett brukar musikerna spela tillsammans med DJ:n i upp till 3 timmar. Under dessa 3 timmar spelar de olika set, vilket skapar en rolig liveshow på festen tillsammans med DJ:n.

Hur mycket kostar det att boka en DJ?

Kostnadsindikation att boka en DJ:
Från 6.000kr - Professionell DJ, utan utrustning & kort set
Från 14.000kr - Professionell DJ, med utrustning & längre set
Från 19.000kr - Professionell DJ, med musiker
Från 25.000kr - Professionell DJ, med band

De exakta priserna för att boka en DJ beror på ett antal faktorer:

  • Hur länge DJ:n uppträder. Ett 1-timmes framträdande har ett lägre pris än 4 timmar. Relativt sett minskar priset för att boka en DJ i takt med att DJ:n spelar. Detta beror på att den första timmen även inkluderar DJ:ns resekostnader och uppläggnings-/nedbrytningskostnader.
  • Hur mycket ljus- och ljudteknik DJ:n behöver ta med sig.
  • Avståndet som DJ:n behöver resa.
Hur länge kommer DJ:n att spela?

Detta är flexibelt och beror helt på dina önskemål. Vanligtvis spelar en DJ från 1 timme och vanligtvis i upp till 4 timmar. Det är dock också möjligt att använda en DJ längre än 4 timmar, till exempel för ett bröllop. En drink och ett litet tilltugg är då välkommet!

Tar DJ:n med sig eget ljud och ljus?

Ja, i de flesta fall gör de det. Våra DJ:s har en ljudanläggning som passar för fester upp till 150 personer. Detta kan också utökas för ett större antal gäster. Du kan också hyra utrustning själv om du föredrar det. Ofta är det dock billigast att boka det i samband med DJ:n. Dessutom är DJ:n bekant med utrustningen, vilket gör det bekvämt för honom/henne.

Hur lång tid tar det att bygga upp DJ-tekniken?

Att bygga upp en DJ:s teknik går ganska snabbt. Du kan räkna med mellan 30 och 60 minuter.

När kommer DJ:n att vara färdig att spela?

Som standard är DJ:n redo att börja 30 minuter före föreställningen. Det innebär att allt är uppställt och att ljudkontrollen har slutförts. I samråd är det också möjligt för DJ:n att vara redo att börja tidigare. Detta kan vara önskvärt om du till exempel har festen i samma rum som middagen.

Kan DJ:s också spela med musiker?

Ja, det är absolut möjligt och är ett trevligt komplement till uppträdandet. Ofta väljer man saxofonister, violinister eller sångare som musiker till DJ:n.

Kan jag framföra mina önskemål kring låtar till DJ:n?

Ja, det är möjligt. Det är bäst att komma överens om detta med DJ:n innan du bokar. Då kan han eller hon se till att låtarna på ett snyggt sätt införlivas i DJ-setet. Det är också möjligt att lämna över en enskild önskelåt på själva kvällen, men vi avråder från att göra det för ofta. Det kommer att göra det svårare att bygga upp ett bra set.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via