• klassiek-ensemble-boeken-receptie-trouwceremonie.jpg
klassiek-ensemble-boeken-receptie-trouwceremonie.jpg
PuCgCYzWZNE
sZSHyEOcU
LiqMvlf U
eJTQuRVSU
CInhzyMIEk

Klassiska gruppen Priëra

15500 kr - 25000 kr
4,4 (3 reccensioner)

Om Klassiska gruppen Priëra

Trion Priëra är en klassisk grupp uppbyggd av talangfulla och kvalificerade musiker.

Gruppen Priëra möttes under sin tid som studenter. Trion passar perfekt för bakgrundsmusik, mottagningen, middagsbjudningen eller företagsfesten. Utöver detta kan de även anordna underbara konserter till flertalet olika sorters tillställningar som till exempel bröllop, kongresser eller födelsedagsfester. Den klassiska gruppen Priëra är en fantastisk grupp som spelar underbar musik och stycken från massa olika kända kompositörer som Chopin, Beethoven, Debussy, Scarlatti, Schubert, Mozart, Liszt och Bach. Om önskemål finns kan trion även spela musik och stycken från andra kompositörer som tidigare inte nämnts

Vill du hyra den klassiska gruppen Priëra till mottagningen, bröllopet, middagsbjudningen, festen eller eventet? Skicka en förfrågan via vår kontaktsida. Tveka inte på att höra av dig om du har frågor eller är i behov av ytterligare information. Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontrollera tillgängligheten för Klassiska gruppen Priëra här:
Från

3 reccensioner
4,4 (3 reccensioner)

Rob en Saskia M.
Vi hyrde in den klassiska gruppen Priëra till vår bröllopsceremoni och vi är riktigt nöjda! Underbar musik spelad av professionella och sammanspelta musiker. Trion passade verkligen in perfekt i vårt firande av vigseln.
Tanja R.
Denna klassiska gruppen spelade under begravningen av min son. De spelade ett perfekt lite lugnare stycke som en sista hyllning. Även om hela sammankomsten var extremt känslosam så var det än mer rörande med musiken som gruppen spelade. Stort tack för servicen!
Jacqui M.
Vår dansuppvisning blev en stor succé. Stort tack till denna trion som hade en stor påverkan på vårt uppträdande. Vi diskuterade i förhand med musikerna vilka kompositioner som skulle spelas och vi hade på så sätt tillräckligt med tid att öva till musiken. Trion var perfekt för vår uppvisning, stort tack!

Vanliga frågor

Behöver musikduon teknisk utrustning?

Det beror på musikduons behov och typen av evenemang. Oftast har musikduon sin egen utrustning, men det är alltid bra att fråga om du behöver ordna några faciliteter för duon.

Vad är en klassisk orkester?

En klassisk orkester är en grupp klassiskt utbildade musiker. De består oftast med en kombinationer av blåsinstrument, slagverkare, stråkinstrument och ibland piano eller harpa.
Musikerna i en klassisk orkester är ofta stor erfarenhet av att framföra komplexa musikstycken.

Vad ingår i en bokning av en orkester?

Vid en bokning av en orkester genom Evenses hanteras allt från resekostnader till nödvändiga instrument och teknik. Du kommer att få en helt icke-bindande offert med ett totalpris, så att du inte står inför oväntade överraskningar efter ett lyckat evenemang.

Hur länge uppträder en orkester?

Längden på orkestrarnas framträdanden beror på den tid du vill att de ska spela på ditt evenemang. Tänk dock på att när du bokar ett stort musikorkester är det oftast fördelaktigt att boka dem för mer än två timmar, eftersom de initiala kostnaderna är högre på grund av uppbyggnad och förberedelse.

Vad kostar en orkester?

Kostnaden för att boka en orkester varierar mycket beroende på orkesterns sammansättning. Ju fler artister som involveras, desto högre blir kostnaden. För ett stort orkester kan du förvänta dig att kostnaden ligger på minst tusen euro eller mer. För en stråkensemble kan kostnaden vara lägre. Du kan alltid begära en icke-bindande offert för att få en bättre uppfattning om kostnaden för ditt favoritorkester.

k

Vilken typ av musik spelar en klassisk duo?

En klassisk duo kan spela olika typer av klassisk musik beroende på instrument och preferenser. Till exempel kan en klassisk duo bestå av en violinist och cellist, eller pianist och violast, eller två violinister. En klassisk duos repertoar fokuserar ofta på instrumental musik, men kan även innehålla sångstycken, beroende på vilka instrument och sångare som ingår i duon.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

klassiek-ensemble-boeken-receptie-trouwceremonie.jpg Klassiska gruppen Priëra
15500 kr - 25000 kr
4,4 (3 reccensioner)
Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via