Boka ett soulband till din speciella dag!

soulband boeken evenses.jpeg

Vill du hyra ett soulband med bra drag? Om du vill ha ett bra och skön stämning på festen är ett soulband ett fantastiskt alternativ. Boka ett soulband hos Evenses! Att boka ett soulband kommer garanterat få igång gästerna på dansgolvet och göra ditt event helt oförglömligt!

De soulband som är tillgängliga hos Evenses har ett autentiskt soul sound och har flera års erfarenhet av att underhålla på bröllop, företagsevent och privata fester. Oavsett vad för typ av event du har kommer du och dina gäster få en kväll ni sent kommer att glömma. Det finns ett brett utbud av soulband som går att boka hos Evenses. Här kommer ett litet urval att välja mellan:

  • Michelle and the diamonds​

  • Drinks on us

Michelle and the diamonds

Michelle and the diamonds är ett professionellt soul coverband med en flera års erfarenhet av att underhålla. Bandet har en bred repertoar med rock,soul,blues samt lite jazz i en härlig blandning.  De har en fantastisk sångerska men hon är inte den enda som sjunger utan det är fyra andra medlemmar i bandet som står för de vokala insatserna. Detta ger en härlig blandning av variation och det faktum att bandet består av tre generationer av musiker med skilda erfarenheter betyder det kan ge en annorlunda och spännande musikupplevelse.

Drinks on us​

Drinks on us är en coverband grymma på att identifiera vad som behövs för att göra din fest oförglömlig. Detta coverband har flera års erfarenhet av att spela på bröllop, privata fester och företagsevent. De fyra musikerna studerade jazzmusik men har erfarenhet av att spela soul,pop,blues och modern musik. Detta band är flexibla med deras komposition och kan arrangeras utifrån dina önskemål.

Boka soulband?

Vill du boka ett soulband? Att boka ett coverband hos Evenses innebär att du får ett komplett paket. Detta inkluderar:

  • Ljud- och ljusutrustning
  • installation
  • reseersättning
  • instrument
  • bandet
  • Alla coverband hos Evenses är noga utvalda utifrån erfarenhet och professionalitet. Vill du göra ditt bröllop extra speciellt? Evenses erbjuder bland annat LED dansgolv eller fotobås.

Boka LED dansgolv

Med upplysta dansgolv kan du göra ditt bröllop extra speciellt. Detta är något som definitivt kommer att locka gästerna till dansgolvet! De LED dansgolv som finns tillgängliga hos Evenses är av bra kvalite och dina gäster kommer att älska att dansa på det.

Du kan välja mellan fyra olika alternativ baserat på storlek, upplösning och pris. Dansgolven är prissatta efter kvadratmeter och  du kan välja och betala för exakt de kvadratmeter du behöver. LED dansgolven är på och av installerade av professionella så du behöver inte tänka på det och kan bara njuta.

Boka mini fotobås

Dessa mini fotobås fungerar  som standard fotobåsen. En fördel med dessa fotobås är att istället för att gå in i ett bås har de en öppen lösning vilket gör att alla gäster får plats i bilden! Dessa fotobås är även mycket billigare och skapar bilder av högre kvalite.

Ingen stress med våra bröllopspaket

Har du hittat ett bra coverband till ditt bröllop?  Du har säkert insett hur tidskonsumerande det är att planera bröllop även hur stressigt det kan vara. Att boka ett av våra bröllopspaket kan du undvika all stress och har mer tid att ha kul.

Varje bröllopspaket är baserat på dina behov och önskemål. Du kan välja mella ett färdiggjort bröllopsfest paket eller ett komplett bröllopspaket för hela dagen. Du har även möjlighet att bygga upp ditt egna bröllopspaket. De färdiggjord bröllopspaketen vi erbjuder är:

  • Bröllopspaket smart: solist för vigseln/middagen, DJ till bröllopsfesten och ett fotobås.
  • Bröllopspaket premium: En duo for vigsel/middag, DJ och saxofonist till festen fotobås.
  • Bröllopspaket exklusive: En duo för vigsel/middag, DJ och saxofonist till bröllopsfesten, ett upplyst dansgolv, en bröllopsfotograf

Fördelen med att boka ett bröllopspaket är att ni kommer kunna  njuta av er bröllopsdag utan stress och förpliktelser.



Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via