• Unieke Robotshow Huren Bedrijfsfeest.jpg
  • Unieke Robotshow Huren Evenement.jpg
  • Unieke Robotshow Boeken Bedrijfsfeest.jpg
  • Unieke Robotshow Boeken Diner.jpg
  • Unieke Robotshow Boeken Evenement.jpg
  • Unieke Robotshow Boeken Event.jpg
  • Unieke Robotshow Boeken Feest.jpg
  • Unieke Robotshow Boeken Jubileum.jpg
  • Unieke Robotshow Boeken Verjaardag.jpg
  • Unieke Robotshow Huren Feest.jpg
  • Unieke Robotshow Huren Jubileum.jpg
  • Unieke Robotshow Huren Diner.jpg
  • WitteRobot1.jpg
  • Rood en Witte Robot.jpeg
  • ro4.jpg
  • ro6.jpg
  • RoodWitte-RodeRobot1.jpg
  • RoodWitteRobot.jpg
  • robot inhuren feest.jpg
Unieke Robotshow Huren Bedrijfsfeest.jpg
fELXnhlQ
ALkaXYJA
cWgrCDGBo
Unieke Robotshow Huren Evenement.jpg
Unieke Robotshow Boeken Bedrijfsfeest.jpg
Unieke Robotshow Boeken Diner.jpg
Unieke Robotshow Boeken Evenement.jpg

Robotshow

35000 kr - 56000 kr
5 (4 reccensioner)

Om Robotshow

Denna unika robotshow gör ditt evenemang verkligen spektakulärt! Robotarna är verkliga ögonfallare och lockar mycket uppmärksamhet. Dina gäster kan fotograferas med robotarna och du kan också dansa med robotarna.

Roboterna finns i olika typer, nämligen:

Den vita eller röda LED-roboten med LCD-skärm: Denna robot har en LCD-skärm fäst vid bröstet. På den här skärmen kan till exempel en företagslogotyp visas eller en företagsfilm spelas. Det som är speciellt med denna robot är att den kan skjuta konfetti. Detta ger en extra festlig atmosfär. Denna robot kan bokas solo, men också som en duo tillsammans med den röda eller vita LED-roboten. Längden på denna handling är 1 x 30 minuter, 1 x 45 minuter eller 2 x 30 minuter inom 3 timmar. I samråd kan en kort öppningsakt också göras för att mäta, med specifik musik.

De röda eller vita LED-robotarna: Dessa två robotar är ofta bokade i kombination, vilket gör dem till ett riktigt blickfång. Den här handlingen kan fungera som en öppningsakt, en kort scenakt, en mottagande handling eller promenadakt. Längden på promenaden runt handlingarna är 1 x 30 minuter, 2 x 30 minuter eller 2 x 45 minuter inom 3 timmar. Längden på denna handling är emellertid alltid förhandlingsbar.

ABC-roboten: Denna robot är den största med en längd på cirka 2,5 meter. Långa avstånd är något svåra för denna robot, men den väcker mycket uppmärksamhet. Denna robot kan fungera som en öppningsakt, som underhållning vid fester och evenemang och för marknadsföringsaktiviteter. Handlingen är 1 x 45 minuter eller 2 x 30 minuter inom 3 timmar.

Cyber ​​LED-robotar på styltor: Dessa robotar sticker ut från mängden, så de är alltid synliga. Hela kostymen är upplyst med LED-belysning och robotarna bär laserhandskar. Duon är mycket lämplig för reklamaktiviteter, fester och festivaler. Handlingen är 1 x 30 minuter, 1 x 45 minuter eller 2 x 30 minuter inom 3 timmar.

LED Robot Team: Om du verkligen vill packa upp kan du välja LED Robot Team. Teamet kan bestå av 6, 7, 9 eller 10 Led Robots. Robotarna kan skapa en spektakulär handling tillsammans, varigenom de klassificeras enligt dina önskemål. Lagens längd är i samråd.

Terminator LED-robot: Detta är en av de allra första robotarna och har sedan dess uppgraderats till en LED-robot med LED-belysning, laser och konfettispelare. Handlingen är mycket lämplig som öppningsakt, scenhandling eller walk-around act. Handlingen är 1 x 30 minuter, 1 x 45 minuter, 2 x 30 minuter eller 2 x 45 minuter.

Vill du boka unik Robot Show för ditt evenemang, festival eller öppningsakt? Denna handling kan hyras via Evenses för ditt speciella tillfälle. Begär en offert utan skyldighet, eller kontakta en av våra evenemangspecialister. Vi är redo att svara på alla dina frågor alla vardagar.

Kontrollera tillgängligheten för Robotshow här:
Från
Passar till:
Kategori:

4 reccensioner
5 (4 reccensioner)

Henrik
Den här showen är riktigt cool! Det var verkligen ett tillägg till vårt stora fest!
Stefan
Robotarna drog verkligen alla ögon till sig från början till slut och vi kunde till och med ta bilder och dansa med dem! De slutade verkligen kvällen.
Nanne
Vilken spektakulär show dessa robotar har gett oss, wow!
Jennifer
Vi är supernöjda! Vi hade bokat Robotshow för vårt personalfest. Hon kände publiken väl. Det var en rolig show för unga och gamla!

Vanliga frågor

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

Unieke Robotshow Huren Bedrijfsfeest.jpg Robotshow
35000 kr - 56000 kr
5 (4 reccensioner)
Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via