• Piano huren.jpg
  • piano verhuur
Piano huren.jpg
piano verhuur
TFPkKvIKY
nOVxoQIqyo

Pianouthyrning

4095 kr - 6550 kr
4,4 (3 recensioner)

Om Pianouthyrning

Hyr ett piano för din företagsfest, bröllop, evenemang eller fest. De varma ljuden och det eleganta utseendet pÄ ett riktigt piano.

Har du redan hittat en pianist men ingen piano? DÄ Àr du pÄ rÀtt plats, den medföljande pianotypen Àr en svart Yamaha U1 eller motsvarande typ. Uthyrning av piano inkluderar avstÀmning, transport och placering pÄ bottenvÄningen. Om det finns en hiss eller en sluttande ramp, debiterar vi inget extra.

Naturligtvis kan vi ocksÄ fÄ piano pÄ platser som Àr svÄra att nÄ, till exempel (kryssningsbÄtar) och högre vÄningar. Vi försöker naturligtvis matcha tiden för leverans och insamling av piano till dina önskemÄl sÄ mycket som möjligt.

Piano specifikationer:

Pianohyran Àr standard i 24 timmar, inklusive montering, transport och placering av bottenvÄningen.

LÀngre pianuthyrningsperioder: I samrÄd.

Placering piano högre vÄningar: i samrÄd.

Vill du hyra ett piano för ditt fest, evenemang eller bröllop? Fyll i offertformulÀret eller kontakta oss utan skyldighet. Vi Àr redo att svara pÄ alla dina frÄgor 7 dagar i veckan.

Kontrollera tillgÀngligheten för Pianouthyrning hÀr:
FrÄn
Passar till:
Kategori:

3 recensioner
4,4 (3 recensioner)

Micheal
Super trevligt att det var möjligt att hyra ett piano pÄ sÄ kort tid och att det ocksÄ levererades snyggt pÄ första vÄningen. Bra jobb!
Jonas & Diana
Trevliga mÀnniskor som kom för att leverera piano. Visade förstÄelse och var villiga att förklara allt lugnt. VÄr pianist kunde komma igÄng direkt.
Marc & Linnea
Glad att vi kunde hyra ett piano till ett rimligt pris för vÄr mottagning. Hela dagen var lite stressande, men lyckligtvis var leverantören i god tid och bjöd honom pÄ en trevlig kopp kaffe innan han Äkte. Bra service och vÀldigt stiligt piano!

Vanliga frÄgor

Vilken typ av piano kan man hyra?

Det finns olika typer av pianon att hyra sÄsom akustiska pianon, elektriska pianon, flyglar och sÄ vidare. Det Àr viktigt att vÀlja rÀtt typ av piano som passar dina behov och din budget.

Hur lÀnge kan man hyra ett piano?

Det beror pÄ dina behov och uthyraren. Vissa uthyrningsföretag erbjuder dagliga, veckovisa eller mÄnatliga hyresperioder medan andra erbjuder mer flexibla alternativ. Det bÀsta Àr att diskutera de tillgÀngliga alternativen med oss pÄ Evenses.

Vem tar hand om stÀmning och underhÄll av pianot?

Uthyrningsföretaget ansvarar vanligtvis för stÀmning och underhÄll av pianot under tiden du hyr instrumentet.

Varför ska man hyra teknik?

Teknisk utrustning och tekniska tjÀnster Àr avgörande för ett lyckat evenemang sÀrskilt nÀr det gÀller ljussÀttning, ljudsystem och videovisning. Teknisk utrustning och tekniska tjÀnster kan hjÀlpa dig att skapa en professionell och imponerande atmosfÀr, vilket bidrar till att göra ditt evenemang Ànnu mer lyckat.

Vilka typer av teknisk utrustning och tjÀnster finns tillgÀngliga?

Det finns en mÀngd teknisk utrustning och tjÀnster tillgÀngliga, t.ex. ljudutrustning, ljusutrustning, videodisplayer, podium, stativ, riggning, strömförsörjning och sÄ vidare.

Är det möjligt att sjĂ€lv installera och hantera den tekniska utrustningen?

Det beror pÄ typen av utrustning och dina tekniska kunskaper. En del teknisk utrustning och tjÀnster Àr ganska enkla att installera och anvÀnda, medan andra Àr mer komplexa och krÀver mer teknisk kunskap. Det Àr viktigt att ha rÀtt kompetens som kan installera och anvÀnda utrustningen för att sÀkerstÀlla att evenemanget kan genomföras pÄ ett smidigt sÀtt.

Finns det support om tekniska problem uppstÄr under evenemanget?

Ja, den tekniska uthyraren bör tillhandahÄlla support och kunna lösa tekniska problem under evenemanget. Det Àr viktigt att göra tydliga överenskommelser om vilken support som finns tillgÀnglig och hur man kontaktar det tekniska uthyrningsföretaget om problem uppstÄr.

Vad ingÄr i priset?

Allt som krÀvs för en lyckad förestÀllning ingÄr som strandstandard. Priset Àr alltsÄ all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingÄr:

  • SkĂ€rmad, professionell underhĂ„llning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • ErsĂ€ttningsunderhĂ„llning vid sjukdom
  • Önskelista pĂ„ nĂ€tet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • KundtjĂ€nst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvĂ€ndig utrustning (vid behov)
Hur faststÀlls priset?

Priset beror frÀmst pÄ följande faktorer:

  • FörestĂ€llningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krĂ€vs.
  • Eventuell vĂ€ntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • KĂ€nnedom om rĂ€ttsakten.

I slutÀndan Àr varje fest unik. DÀrför diskuterar vi gÀrna dina behov i förvÀg och kan göra ett lÀmpligt skrÀddarsytt förslag.

Hur garanteras underhÄllningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vÄr underhÄllning. HÀr tittar vi pÄ:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhĂ„llandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pĂ„litlighet nĂ€r det gĂ€ller att hĂ„lla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframtrĂ€danden.
  • Personlig introduktion för att kunna upptrĂ€da pĂ„ Evenses vĂ€gnar
  • VĂ„r underhĂ„llning har ocksĂ„ en onlineportal dĂ€r de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhĂ„llningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhĂ„llning som vi sjĂ€lva stĂ„r bakom och som uppfyller vĂ„ra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte pĂ„ vĂ„r webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nĂ€stan 15 Ă„r har vi ett bra lĂ„ngsiktigt samarbete med nĂ€stan alla vĂ„ra underhĂ„llningsföretag.
Hur gÄr en bokning till?

VÄrt jobb Àr att avlasta dig helt och hÄllet sÄ att du fÄr en lyckad fest. Det Àr sÄ hÀr du fÄr en lyckad fest:

  1. Titta pÄ vÄr webbplats och vÀlj den underhÄllning som du gillar. SvÄrt att vÀlja? Kontakta vÄrt team sÄ hjÀlper vi dig att hitta rÀtt alternativ.
  2. Du fĂ„r ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss sĂ„ försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? DĂ€refter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lÀmna dina önskemÄl och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas pÄ nÀtet. Vi planerar all underhÄllning pÄ rÀtt sÀtt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi Àr redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfÀlle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta ovÀntat? Kontakta oss, sÄ försöker vi lösa det sÄ bra som möjligt för bÄde dig och den underhÄllning du har bokat. I samrÄd kommer vi oftast fram till den bÀsta lösningen.

Detta Àr vÄr standardregler för avbokning:
NÀr du har bekrÀftat din bokning har du 14 dagars betÀnketid. Du kan dÄ sÀga upp avtalet utan att ange nÄgon anledning, utan kostnad. Detta gÀller endast för bokningar som Àr lÀngre Àn 45 dagar frÄn bokningsdagen.

Om Ängerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbestÀllningsskydd vid bokningstillfÀllet för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbestÀllningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbestÀllningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkÀnner det, flytta bokningsdatumet en gÄng utan kostnad.

För vÀlkÀnda artister följer vi de avbestÀllningsvillkor som gÀller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vÄr sÀkra online-miljö. Vi anvÀnder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan vÀlja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan vÀlja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förvĂ€g
  • 50 % nĂ€r bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tillĂ€ggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tillĂ€ggsavgift)
Vad hÀnder om underhÄllningen inte kan upptrÀda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgÀngligt. VÄrt team Àr tillgÀngligt 24 timmar om dygnet. Om underhÄllningen du har bokat inte kan genomföras pÄ grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att fÄ den att bli av. Eftersom vi har ett sÄ stort nÀtverk lyckas vi alltid.

Piano huren.jpg Pianouthyrning
4095 kr - 6550 kr
4,4 (3 recensioner)
Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet frÄn 10.000+ fester
Vill du att din fest ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest Àr vi hÀr för att göra din speciella dag till en minnesvÀrd dag.

Advice
RÄd eller hjÀlp behövs?

5 dagar i veckan Àr vi redo att hjÀlpa dig via