• boka golden trio
  • sv trio
boka golden trio
sv trio
rFCiJGGpA
Yhb zptsE o
pOArkFV

Golden Girls

19995 kr - 31990 kr
4,8 (12 recensioner)

Om Golden Girls

Trion Golden Girls framför showen "En musikalisk resa i tiden". Deras Dinnershow-koncept har länge varit populärt med 50-talets dansanta musik.

Musiken som erbjuds sträcker sig mellan jazz från 40-talet fram till 80-talets disco och hårdrock, men fokus ligger på deras vinnande koncept – 50-talets Rock 'n roll! Med musik från legendariska artister som Chuck Berry, Bill Haley, Jerry Lee Lewis och Elvis, bjuder Golden Girls på en oförglömlig resa genom musikhistorien. De har också möjligheten att sätta ihop ett paket utifrån dina önskemål.

Anpassa er musikresa

Antingen ger Golden Girls er en hel tidsresa, eller så fokuserar de endast på ett årtionde – du väljer!

Det erbjuds musik från:

  • Det tjusiga 40-talet med härlig jazz
  • Det svängiga 50-talet med häftig dans och rockabilly
  • Det tidstypiska humoristiska 60-talets svensktoppslåtar
  • Vår bejublade ELVIS-final
  • Discoflärdens hits från 70-talet
  • Det rockiga 80-talet

Perfekt för alla evenemang

Golden Girls underhållning passar lika bra till en liten som stor middag, loungemingel, på en privat fest eller bröllop. Oavsett tillställning skapar de en energifylld och minnesvärd upplevelse.


Trion Golden Girls startades sommaren 2014 och har sedan dess stått för underhållning på flera små och stora event. Ett av deras första större event var en galamiddag i Stockholm, vilket markerade början på konceptet En musikalisk resa i tiden. Detta koncept tog sin start i det tjusiga 40-talet och avslutas med en härlig glittrig 70-talsfinal! Trion har sedan starten fortsatt att utvecklas med nya medleyn och låtar. Konceptet blir både bredare och längre för varje år. Med sin mix av musikgenrer och humoristiska inslag, erbjuder Golden Girls en show som engagerar och underhåller publiken från början till slut.

Boka Golden Girls

Vill du förvandla ditt nästa event till en oförglömlig tidsresa genom musiken? Boka Golden Girls hos Evenses och låt dem ta dig och dina gäster på en musikalisk resa i tiden! Kontakta oss för ett kostnadsfritt offertförslag!

Kontrollera tillgängligheten för Golden Girls här:
Från

12 recensioner
4,8 (12 recensioner)

Hugo
Tack för nostalgitrippen! Ni är stjärnor!
Karin Bogren
Mycket professionellt och underhållande. Ett unikt framträdande som höjde vårt företagsevent till näst nivå. Alla uppskattade det mycket! Stort tack till Evenses med för tipset.
Miriam A
Era röster, er energi och er kärlek till musik gjorde kvällen oförglömlig. Tack för resan!
Tanja Jansson
Golden Girls erbjuder en sällsynt kombination av talang, professionalism och passion. Deras musikaliska resa genom decennierna var enastående. De lyssnade på våra önskemål och kunde väva in specifika låtar i uppträdandet. En födelsedag jag sent kommer att glömma! Kan starkt rekommendera denna akt till alla som letar efter något unikt.
+ se alla recensioner

Vanliga frågor

Varför ska man boka en dansshow?
  • Underhållning - En dansshow kan vara en rolig och engagerande form av underhållning under ditt evenemang. Den kan inspirera, engagera och underhålla en publik.
  • Konst - Dans är en vacker konstform som kan uttrycka olika känslor och stimulera sinnena. Genom att boka en dansshow kan du exponera din publik för denna konstform och låta dem njuta av dansens skönhet.
  • Atmosfär - En dansshow kan vara ett utmärkt sätt att förbättra stämningen på ditt evenemang. Oavsett om det är en företagsfest, ett bröllop eller någon annan typ av evenemang så kan en dansshow skapa en unik och spännande atmosfär.
Hur bidrar en show till ditt evenemang?

En show kan vara ett utmärkt inslag på ditt evenemang, eftersom det ger underhållning som kommer att engagera och fängsla dina gäster. Beroende på vilken typ av show du bokar kan den också ge ditt evenemang en viss stämning eller ett visst tema.

Vad är skillnaden mellan ett band och sånggrupp?

Ett band är mer inriktat på att skapa musik genom att spela instrument tillsammans, medan en sånggrupp är mer inriktad på att sjunga låtar. Båda kan dock skapa utmärkta och unika musikaliska upplevelser!

Vilka låtar spelar ett liveband på en bröllopsfest?

Banden har en repertoar av låtar som de spelar från. Ofta är de öppna för förslag och låtönskningar. Det är dock bra att ange dessa önskningar i god tid före bokningen. På själva kvällen kan låtönskningar påverka uppbyggnaden av setlistan och därmed gästernas nöje. Om en låt inte finns i repertoaren är flera band villiga att lära sig en eller två låtar.

Hur länge spelar ett liveband?

Ett standardframträdande består av 3 set om 45 minuter. Detta fördelas över en tidsperiod på 3-3,5 timmar. Kortare framträdanden är också möjliga. Den maximala speltiden för de flesta liveband är 4 set om 40 minuter. Detta kan fördelas över en tidsperiod på 4 till 5 timmar.

Tar bandet pauser?

För att kunna genomföra framträdandet på ett trevligt, professionellt och entusiastiskt sätt behöver bandet ibland ta pauser. Ett framträdande upp till 1 timme genomförs vanligtvis utan pauser. Vid längre framträdanden kan du förvänta dig att det tas en paus på cirka 15 minuter per timme.

Vad händer under bandets pauser?

Under pauserna spelar bandet stämningsskapande musik via sitt ljudsystem. Musiken är naturligtvis i linje med den musik som spelas under framträdandet. Vissa band har en DJ som kommer med dem och denne kommer då att sköta musiken. Självklart kan du också boka en DJ för att spela under pauserna för alla band.

Hur lång tid tar det att rigga för bandet?

Riggningen av bandet tar cirka 45 minuter för band med 3 till 4 medlemmar. För större band tar det 1 till 1,5 timmar. Vi anpassar alltid mängden utrustning efter gruppens storlek. Om det är många gäster på eventet(över 175 personer), kommer även uppbyggnadstiden att vara längre.

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

boka golden trio Golden Girls
19995 kr - 31990 kr
4,8 (12 recensioner)
Garanterad kvalité
Personlig service
Spelgaranti
Erfarenhet från 10.000+ fester
Vill du att din fest ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Advice
Råd eller hjälp behövs?

5 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via