shutterstock_528244012.jpg
1/11
shutterstock_528244012.jpg
DJ Maximuss huren | www.evenses.com
DJ Percussionist Saxofoon voor bruiloft of feest | www.Evenses.com
Lounge DJ boeken | www.Evenses.com
Achtergrondmuziek DJ huren | www.Evenses.com
DJ voor muzikale omlijsting | www.Evenses.com
DJ voor achtergrondmuziek | www.Evenses.com
lounge-dj-huren.jpg

DJ Erase

7950 kr - 12720 kr
4,4 (3 reccensioner)

Om DJ Erase

Stilren bakgrundsmusik i form av lounge och jazz till middagsbjudningen, mottagningen eller eventet. DJ Erase passar till alla tillställningar där det finns önskemål om bakgrundsmusik som inte ska ta över hela festen. På detta sättet finns fortfarande möjligheten för dina gäster att kunna prata med sina bordsgrannar utan att musiken tar över. Ifall önskemål om mer dans inriktad musik kan DJ:n snabbt ändra till den sortens musik. Vi ser alltid till att resultatet når upp till dina önskemål.

DJ Erase vet exakt hur han ska hantera alla olika sorters situationer som kan uppstå. Våra jazz- och lounge DJ:s har fått sin stora erfarenheter från alla sina spelningar på alla de stora klubbarna. Framförallt vet DJ Erase vilken musik som är den bästa och mest passande.

Komplett paket med ljus, ljud och DJ-utrustning:
I erbjudandet med jazz- och loungemusik med DJ Erase ingår all nödvändig utrustning. Vi fixar professionell dj-utrustning, ett stilrent dj-bås, bra ljudanläggning och lampor med häftiga effekter. Vi har lång erfarenhet av att fixa framträdande på mer eller mindre alla festplatser. Vi har fixat underhållning på privata hemmafester, slott, båtar och klubbar. Vår flexibilitet ger dig möjligheten att anpassa uppträdandet efter storlek på festen samt platsen. Ett disco dansgolv eller inspelning av showen kan fixas, allt efter dina önskemål!

Dina önskemål är vårt största fokus:

Vi gör allt för att säkerställa att musiken stämmer överens med dina preferenser. Du berättar under bokningsprocessen vilka låtar du vill höra, vilken ordning du vill höra låtarna i samt om du vill ha något speciellt. Våra DJ:s har som standard en repertoar på cirka 10 000 låtar som kan spelas. Men självklart kan showen anpassas efter dina önskemål. Alltifrån populära danslåtar och perfekta sing-along låtar till soul- eller discomusik. Våra kvinnliga sångare kan även bokas med och på så sätt skapa en ännu bättre show. De har en fantastisk förmåga att improvisera till musiken som spelas.

Ytterligare möjligheter:

Du kan förbättra din lounge och jazz fest ytterligare genom att låta DJ Erase anpassa festen efter dina preferenser. Tänk dig ett disco dansgolv eller live-inspelning av eventet. En live musikant kan också fixas, kanske en funkig saxofonist, stilren violinist, trendig harpspelare, varm och skön sångare eller en trummis!

Vill du boka en DJ som spelar lounge- och jazzmusik till mottagningen, festen, eller bröllopet?

Du kan boka DJ Erase till födelsedagsfesten, eventet eller företagsfesten här. Alla möjligheter finns. Tveka inte på att kontakta oss om du vill ha ytterligare information eller vill komma med förslag.

Kontrollera tillgängligheten för DJ Erase här:
Från
Till

3 reccensioner
4,4 (3 reccensioner)

International Business Networks
Perfekt bakgrundsmusik under vår bjudning!
Merel Broekenhoven
Denna DJ:n skapade den perfekta atmosfären under vår bröllopsfest! Saxofonisten gjorde inte hela sämre, vi älskade det!
Marco van Thoolen
Tack så mycket för servicen under vårt event. Atmosfären var avslappnad men fortfarande rolig vilket resulterade i lite dans på slutet!

Vanliga frågor

Vad ingår i priset?

Allt som krävs för en lyckad föreställning ingår som strandstandard. Priset är alltså all-inclusive och det finns inga extra kostnader. Följande ingår:

  • Skärmad, professionell underhållning
  • Garanti för pengarna tillbaka
  • Resekostnader
  • MOMS
  • Ersättningsunderhållning vid sjukdom
  • Önskelista på nätet
  • Personlig evenemangsansvarig
  • Kundtjänst dygnet runt
  • Montering och demontering (vid behov)
  • Ljus- och ljudteknik (vid behov)
  • Annan nödvändig utrustning (vid behov)
Hur fastställs priset?

Priset beror främst på följande faktorer:

  • Föreställningens önskade varaktighet.
  • Restid och resekostnader
  • Eventuell belysning och/eller ljudteknik som krävs.
  • Eventuell väntetid och förberedelsetid
  • Gruppens storlek
  • Kännedom om rättsakten.

I slutändan är varje fest unik. Därför diskuterar vi gärna dina behov i förväg och kan göra ett lämpligt skräddarsytt förslag.

Hur garanteras underhållningens kvalitet?

Ett specialutbildat team gör förhandsgranskningar av vår underhållning. Här tittar vi på:

  • erfarenhet,
  • utbildning,
  • förhållandet mellan pris och kvalitet,
  • representativitet,
  • originalitet
  • pålitlighet när det gäller att hålla möten.

Vad vi annars gör:

  • Alla artister presenteras genom demos och liveframträdanden.
  • Personlig introduktion för att kunna uppträda på Evenses vägnar
  • Vår underhållning har också en onlineportal där de alltid kan se all information och alla krav för din bokning.
  • Vi ringer och sms:ar underhållningen före bokningen för en slutlig kontroll.
  • Vi arbetar endast med underhållning som vi själva står bakom och som uppfyller våra kvalitetskrav. I alla andra fall visas de inte på vår webbplats.
  • Eftersom vi har varit verksamma i nästan 15 år har vi ett bra långsiktigt samarbete med nästan alla våra underhållningsföretag.
Hur går en bokning till?

Vårt jobb är att avlasta dig helt och hållet så att du får en lyckad fest. Det är så här du får en lyckad fest:

  1. Titta på vår webbplats och välj den underhållning som du gillar. Svårt att välja? Kontakta vårt team så hjälper vi dig att hitta rätt alternativ.
  2. Du får ett kostnadsfritt förslag. Passar den inte riktigt till dina behov? Meddela oss så försöker vi justera det. Är förslaget till din smak? Därefter kan du ange att du vill boka.
  3. Du kan lämna dina önskemål och andra uppgifter online. Vi gör ett avtal och fakturerar. Detta kan betalas och undertecknas på nätet. Vi planerar all underhållning på rätt sätt. Vi kontaktar dig strax innan du bokar.
  4. Vi är redo. Vi kommer att göra det till ett lyckat tillfälle!
Hur kan jag avbryta?

Vill du avbryta oväntat? Kontakta oss, så försöker vi lösa det så bra som möjligt för både dig och den underhållning du har bokat. I samråd kommer vi oftast fram till den bästa lösningen.

Detta är vår standardregler för avbokning:
När du har bekräftat din bokning har du 14 dagars betänketid. Du kan då säga upp avtalet utan att ange någon anledning, utan kostnad. Detta gäller endast för bokningar som är längre än 45 dagar från bokningsdagen.

Om ångerfristen har löpt ut eller om bokningen görs inom 45 dagar tar vi ut en avbokningsavgift. Du kan teckna ett avbeställningsskydd vid bokningstillfället för 6,8 % av bokningsbeloppet.

Avboka utan avbeställningsskydd:
20 % upp till 90 dagar eller mer före bokning
40 % upp till 31 dagar före bokningen
60 % upp till 14 dagar före bokning
80 % upp till 7 dagar före bokning
100 % upp till 0 dagar före bokning

Avbokning med avbeställningsskydd:
upp till 90 dagar före bokning
20 % upp till 31 dagar före bokningen
30 % upp till 14 dagar före bokningen
40 % upp till 7 dagar före bokningen
50 % upp till 0 dagar före bokningen
+
Vid flexibel avbokning kan kunden, om leverantören godkänner det, flytta bokningsdatumet en gång utan kostnad.

För välkända artister följer vi de avbeställningsvillkor som gäller för detta parti.

Hur sker betalningen?

Du kan göra din betalning via vår säkra online-miljö. Vi använder betalningsleverantören Mollie för detta. Du kan välja mellan alla vanliga betalningsmetoder.

  • Perfekt
  • Banköverföring
  • Kreditkort
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Sofort Banking
  • Bankkontakt
  • KBC/CBC-betalningsknapp
  • Belfius betalningsknapp

Du kan välja följande betalningsvillkor:

  • 100 % deposition i förväg
  • 50 % när bokningen görs, resterande 50 % 14 dagar före bokningen.
    Endast för företag:
  • Betala 30 dagar efter bokning (2,9 % tilläggsavgift)
  • Betala 60 dagar efter bokning (6,8 % tilläggsavgift)
Vad händer om min fest inte kan genomföras på grund av Corona?

Vill du boka underhållning, men är osäker på om ditt festdatum kan genomföras? Hos oss kan du flytta din bokning kostnadsfritt när som helst om din fest inte kan genomföras på grund av statliga åtgärder. Vi erbjuder denna garanti helt gratis!

Vad händer om underhållningen inte kan uppträda i sista minuten?

Vi har alltid ett reservalternativ tillgängligt. Vårt team är tillgängligt 24 timmar om dygnet. Om underhållningen du har bokat inte kan genomföras på grund av force majeure kommer vi att göra allt vi kan för att få den att bli av. Eftersom vi har ett så stort nätverk lyckas vi alltid.

shutterstock_528244012.jpg DJ Erase
7950 kr - 12720 kr
4,4 (3 reccensioner)
Vill du att ditt parti ska lyckas?

Oavsett ditt evenemang eller din fest är vi här för att göra din speciella dag till en minnesvärd dag.

Råd eller hjälp behövs?

7 dagar i veckan är vi redo att hjälpa dig via